רפאל וראן עוזב את מנצ’סטר יונייטד

הבלם הוותיק ייפרד מהשדים האדומים לאחר 3 שנים | כל הפרטים

🚨רפאל וראן יעזוב בסוף העונה את מנצ’סטר יונייטד עם סיום חוזהו, לאחר 3 עונות באולד טראפורד.

הבלם הוותיק אמר בהודעת הפרידה שלו כי: “אוהדי מנצ’סטר יונייטד, אלו היו שנים מדהימות עבורי. שנים בהם שיחקתי במועדון המיוחד הזה ולבשתי את החולצה הזו. הפעם הראשונה שנסעתי לאולד טראפורד כשחקן יונייטד הייתה מטורפת. האווירה הייתה מדהימה. התאהבתי במועדון הזה, באוהדים. אתה צריך לשחק במנצ’סטר יונייטד כדי להבין מה זה מייצג. עבור הילדים שלי, כאן זה הבית. זה הולך להיות מקום מיוחד עבורי לכל החיים. כשהאוהדים הולכים לוומבלי זה משהו שהם זוכרים לכל החיים. לחלוק איתכם את הרגע הזה [זכייה בגביע קראבאו בעונה שעברה] היה מדהים לחלוטין. ואני מקווה שעוד נזכה בגביע גם השנה. למרות שהייתה לנו עונה קשה, אני מאוד אופטימי לגבי העתיד. הבעלים החדשים מגיעים עם תוכנית ברורה ואסטרטגיה מצוינת. אני אראה אתכם באולד טראפורד כדי להיפרד במשחק הבית האחרון העונה. וזה הולך להיות יום מאוד מרגש עבורי, ללא ספק”.

הבלם הצרפתי, בן ה-31, שזכה במספר ב-18 תארים בעשור במדי ריאל, בהן 5 זכיות בליגת האלופות, הגיע למועדון האדום באוגוסט 2021 תמורת 40 מיליון יורו.
בעונתו הראשונה ביונייטד, וראן עדיין חיפש את עצמו וניסה להתרגל לסגנון בפרמיירליג, ויונייטד סיימה רק במקום ה-6. בעונה הקודמת וראן היה בשיאו, והביא לשדים האדומים את מה שהם חיפשו במשך שנים לחלק האחורי שלהם – יציבות וניסיון.

בעונה הנוכחית הוא פתח רק 16 פעמים בליגה, שיחק ב-30 משחקים, ובממוצע שיחק רק 65 דקות למשחק. הבעיה העיקרית של וראן, כמו לא מעט שחקני יונייטד, הייתה הפציעות. במשך תקופתו ביונייטד הוא החמיץ לא פחות מ-40 משחקים. לשם השוואה, בשלוש עונותיו האחרונות בריאל הוא הפסיד 13 משחקים בלבד.

במהלך תקופתו ביונייטד הרוויח וראן משכורת שבועית של 340,000 פאונד. הבלם הצרפתי רשם 93 הופעות בכל המסגרות במדי יונייטד בהם כבש שני שערים ובישל אחד נוסף.

סיום חוזהו של וראן, כמו גם עוד מהלכים שמתוכננים לקיץ הקרוב, הוא חלק מתהליך הבנייה מחדש של המועדון, שיקווה לצאת לדרך חדשה בעונה הבאה תחת ניהולו של הבעלים החדש – ג’ים רטקליף.

2 תגובות
  1. כפיר וילנסקי כותב

    כמו קאסמירו, ברגע שהוא עזב את ריאל הוא הפך לבלם זקן ופציע ברמה קיצונית

  2. שד אדום כותב

    שחקן אדיר שנגמר מהר מדי, בשיאו וורלד קלאס קל.
    אחלה רפא שבעולם

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן