רשמית | איאן מאטסן שחקנה של אסטון וילה

לאחר עונת השאלה בדורטמונד, המגן ההולנדי עבר באופן רשמי מצ'לסי לאסטון וילה | כל הפרטים על ההעברה של מאטסן

עכשיו זה רשמי, איאן מאטסן הוא שחקנה החדש של אסטון וילה.

המועדון מברינגהאם הפעיל את סעיף הרכישה של המגן ההולנדי על סך 37.5 מיליון פאונד, והחתים את השחקן לחוזה של שש עונות עד 2030 בצוותא עם הסוכן שלו אלי בראט. המועדון האנגלי ישחק בעונה הבאה בליגת אלופות, ובכך מאטסן יוכל לסייע להם הן לעומק הן לאיכויות של הסגל.

המגן ההולנדי חתם רק השנה בבלוז עד 2026, אך היה רק רביעי בהיררכיה של פוצ’טינו אחרי צ’ילוול, קוקרייה ולוי קולוויל הבלם, שהועדף על פניו בעמדת המגן השמאלי.

לאחר שלא קיבל דקות, המגן הצטרף בהשאלה לבורוסיה דורטמונד בחודש ינואר האחרון. מאטסן היה אחד השחקנים המפתיעים של בורוסיה דורטמונד העונה, ועזר לקבוצה הגרמנית להגיע עד גמר ליגת האלופות. בחצי הראשון של העונה המגן ההולנדי רשם רק 378 דקות במדי צ’לסי, ובחצי השני של העונה בו הוא הושאל לדורטמונד הוא רשם רשם 23 הופעות בהם הבקיע 3 שערים ובישל 2 נוספים.

ההולנדי בן ה-22 היה חלק משמעותי בהגעה המרשימה של דורטמונד לגמר ליגת האלופות, כאשר הוא שיחק בכל משחקי הנוקאאוט. לאחר ההשאלה, לקבוצה הגרמנית הייתה קיימת אופציית רכישה התקפה על מאטסן בסכום של 35 מיליון פאונד, אך כעת תוקפה פג. דורטמונד לא הקבוצה היחידה אשר הייתה מעוניינת במגן, ובנוסף אליה גם באיירן מינכן התעניינה ברכישתו כמחליפו של אלפונסו דיוויס במידה ויעזוב. מאטסן אף זומן לסגל נבחרת הולנד ליורו בגרמניה בשל פציעותיהם של פרנקי דה יונג וטון קופמינרס, אך לא רשם דקות משחק במהלך שלב הבתים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן