רשמית: אנדראה בלוטי חתם בקומו

הקבוצה הקטנה מאיטליה שעלתה לסריה א’ רכשה את החלוץ מרומא | כל הפרטים

אנדראה בלוטי חתם בקומו.

העולה החדשה לסריה א’ הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של החלוץ האיטלקי, שמצטרף בחוזה לשנתיים – עד יולי 2026. החלוץ יצטרף רשמית ב-1 ביולי, עם פתיחת חלון ההעברות. לחלוץ בן ה-30 שהושאל בעונה האחרונה לפיורנטינה היה חוזה ברומא עד קיץ 2025, אך הוא לא היה מעוניין לחזור לקבוצה של דה רוסי, שגם ככה לא רצתה אותו.

הקבוצה של ססק פאברגס, שעלתה לסרייה א’ בסיום העונה שעברה, חיפשה חלוץ בכיר שיעזור לה לשרוד בעונת הבכורה שלה, וכעת היא מצאה אחד כזה. קומו תשלם לרומא סכום העברה בגובה 4.5 מיליון יורו עבור החלוץ האיטלקי.

ססק פברגאס, מאמן קומו, אמר לאחר החתמת החלוץ: “אנחנו שמחים מאוד שאנדריאה הפכה לחלק ממשפחת קומו. כשאנחנו מתכוננים להתמודד עם החזרה לסרייה א’, לקראת בעונה חשובה ומרגשת, הניסיון שלו יהיה משמעותי מאוד עבורנו. אנחנו יודעים שיש לו את היכולת להיות ‘גולר’ אדיר”.

בלוטי היה עד לפני כמה שנים אחד החלוצים הטובים באיטליה. הוא כיכב בנבחרת הלאומית, שם הוא הבקיע 12 שערים ב-44 הופעות, ובמיוחד בקבוצתו לשעבר טורינו, שם הוא הבקיע 113 שערים ב-251 הופעות, מה שמציב אותו במקום 6 בכל הזמנים בטבלת מלך השערים של המועדון. השיא של בלוטי הגיע בעונת 2016/17, אז הוא כבש 26 שערים בסריה א’, וסיים את העונה במקום ה-3 בטבלת מלך השערים אחרי מרטנס ודז’קו.

מאז שעזב את טורינו עם תום חוזהו באוגוסט 2022, הקריירה של ’איל פולו’ – התרנגול באיטלקית, בגלל החגיגה שלו אחרי כיבוש שערים, הלכה לאיבוד. בלוטי חתם ברומא, שם הוא לא מצא את עצמו בקבוצה של מוריניו, תוך שהוא שימש בעיקר כחלוץ מחליף, בעונה שעברה לתמי אברהם ובעונה האחרונה ללוקאקו. כתוצאה מכך, כמות הכיבושים של החלוץ ירדה באופן דרסטי – 10 שערים ו-4 בישולים ב-68 הופעות. בלוטי הושאל בינואר האחרון לפיורנטינה, שם הוא חזר קצת לעצמו כשהבקיע 4 שערים ובישל עוד אחד ב- 24 משחקים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן