רשמית: גיא מזרחי חתם בהפועל באר שבע

המגן, ששיחק בנתניה בעונה החולפת, מצטרף לקבוצה של קוז'וך | כל הפרטים

גיא מזרחי מצטרף להפועל באר שבע.

המועדון מבירת הנגב הודיע היום (ראשון) על החתמתו של גיא מזרחי. מזרחי, שהיה מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל, החליט לבסוף להגיע לבאר שבע, והוא יצטרף לסגל של רן קוז’וך. מאז עזיבתו של שגיב יחזקאל באמצע העונה שעברה, הפועל באר שבע שיחקה ללא מגן ימני טבעי כאשר מי שאייש את העמדה הזו היה בעיקר אנדרה פוקו. המאמן החדש סימן את עמדת המגן כקריטית לחיזוק בחלון ההעברות הנוכחי, וכעת הוא גם מצא את השחקן שצפוי לשמש כמגן הראשון של הקבוצה.

מזרחי נרכש ממכבי מתניה תמורת מיליון ש”ח, והוא חתם על חוזה ל-4 שנים – עד לקיץ 2028. הוא צפוי להשתכר בכ-120 אלף יורו לעונה, קצת יותר מהשכר אותו הרוויח בנתניה.

המגן עצמו אמר לאחר החתימה הרשמית: “אני שמח להצטרף למועדון ומתרגש לפתוח פרק חדש בקריירה שלי. מחר אצטרף לחבריי החדשים למחנה האימונים, בו נתכונן לפתיחת העונה הקרובה”.

מזרחי, בן ה-23, גדל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב. בקיץ 2020 הוא הושאל לבית”ר תל אביב/רמלה מהלאומית, ובסיום העונה הוא חזר למכבי תל אביב. לקראת עונת 2021/22 הוא הושאל לעירוני קריית שמונה, ובעונה שלאחר מכן הוא הושאל להפועל חיפה. בסיום תקופת ההשאלה בכרמל הוא חזר למכבי תל אביב, אך לבסוף הוא שוחרר וחתם כשחקן חופשי במכבי נתניה, במדיה הוא העביר את העונה החולפת. הוא שיחק ב-25 משחקים במדי הקבוצה בכל המסגרות, תוך שהוא כובש שער אחד ומבשל שניים נוספים. כעת, כאמור, הוא ייצטרף להפועל באר שבע, בניסיון להוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן