רשמית: דוגאלס לואיז חתם ביובנטוס

הקשר הברזילאי מצטרף רשמית לגברת הזקנה בחוזה ל-5 שנים | כל הפרטים

דוגאלס לואיז מצטרף ליובה.

הקשר הברזילאי בן ה-26, חתם היום (ראשון) רשמית בגברת הזקנה על חוזה ל-5 שנים – עד לקיץ 2029.

יובה שילמה לאסטון וילה 50 מיליון יורו עבור לואיז, הרבה פחות מהסכומים עליהם דובר בתחילת המשא ומתן שעמדו על כ-70 מיליון יורו. לואיז צפוי לקבל ביובה שכר של 4.5 מיליון אירו לעונה פלוס בונוסים, מה שיהווה שדרוג בשכרו של הברזילאי, שהחוזה שלו בוילה עומד כיום על 3.9 מיליון ליש”ט לעונה. סוכנו הבריטי-איראני של לואיז, קיה ג’וראבאצ’יאן, נפגש עם כריסטיאנו ג’יונטולי, המנהל הספורטיבי של יובנטוס כבר בחודש שעבר, כאשר השניים סיכמו את כל תנאיו של השחקן. לאחר מכן יובה נכנסה למשא ומתן עם אסטון וילה, בסיומו העסקה יצאה אל הפועל.

הקבוצתו האנגלית הייתה חייבת למכור שחקנים עד ה-30.6 על מנת לעמוד בחוקי הפייר פליי, והעסקה של לואיז היא צעד משמעותי שייקל על המועדון לפחות בצד הפיננסי.

לואיז, שבגדל במחלקות הנוער של ואסקו דה גאמה, ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בשנת 2016. ביולי 2017 הוא עבר למנצ’סטר סיטי, ממנה הוא הושאל למשך שנתיים לקבוצת הבת – ג’ירונה. ביולי 2019 הוא עבר לאסטון וילה, בה הוא שיחק ב-5 העונות האחרונות. בעונה החולפת ערך הקשר 51 הופעות במדי אסטון וילה, כאשר הוא פתח ב-47 משחקים. הוא כבש עשרה שערים והוסיף עשרה בישולים. לואיז גם משחק בנבחרת ברזיל, והוא זומן לסגל הנבחרת לטורניר הקופה אמריקה הנוכחי, כאשר הוא גם שותף במהלך הניצחון אמש על נבחרת פרגוואי.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן