רשמית: הכישרון הצעיר של ברצלונה חתם בצ’לסי

מארק גיו עזב את הקבוצה הספרדית ומצטרף ל'בלוז'. וגם: הסכום שבארסה תקבל מהמעבר.

מארק גיו חתם בצ’לסי.

המועדון האנגלי הודיע היום (שני) על החתמתו של הכישרון הצעיר. גיו מצטרף לצ’לסי בחוזה ל-5 שנים, עד קיץ 2029, כאשר המועדון יחזיק באופציה להשאירו לעונה נוספת.

צ’לסי שילמה לבארסה את סעיף השחרור של החלוץ הצעיר, שעמד על כ-6 מיליון יורו.

גיו אמר לאחר החתימה ב’בלוז’: “זו שמחה עצומה עבורי לחתום בצ’לסי. לא הצלחתי להירדם כל הלילה מרוב התרגשות. מאז שהייתי קטן, זה היה החלום שלי לשחק בליגה האנגלית, ועכשיו קיבלתי הזדמנות להגיע לכאן, לצ’לסי. אני אעבוד הכי קשה כדי להצליח עבור המועדון”.

גיו, שגדל בברצלונה, משחק בשנים האחרונה באקדמיה של המועדון, הלה מאסייה. לאורך העונה האחרונה זומן החלוץ מספר פעמים לסגל של צ’אבי וזכה לקבל דקות משחק. מארק, שותף ב-3 משחקי לה ליגה, בהם גם כבש שער בהופעת הבכורה שלו במועדון, כשעלה כמחליף בדקה ה-79, וכבש לאחר 34 שניות בלבד בניצחונה של ברצלונה על אתלטיק בילבאו. עם השער הזה הפך גיו לכובש הצעיר ביותר בהיסטוריה של המועדון שכובש בהופעת הבכורה שלו.

גם בליגת האלופות גיו זכה להזדמנות מהמאמן הספרדי, כששותף לשני משחקים בשלב הבתים. גיו ניצל את ההזדמנות כשכבש שער בכורה במפעל, במהלך ההפסד של ברצלונה 3-2 לאנטוורפן הבלגית. בקבוצה הנוער של ברצלונה, ברצלונה ב’, ערך החלוץ 16 הופעות בעונה האחרונה, בהם כבש 6 שערים ובישל 4 שערים נוספים.

1 תגובה
  1. כפיר כותב

    המעבר המוזר של הקיץ

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן