רשמית: הנסי פליק מונה למאמן בארסה

המאמן הגרמני חתם על חוזה לשנתיים, ויאמן את הקבוצה בעונה הבאה | כל הפרטים

אחרי פיטוריו של צ’אבי – ברצלונה מצאה מאמן חדש לעונה הבאה.

המאמן הגרמני הנסי פליק מונה היום (רביעי) רשמית כמאמן הקבוצה, והוא יצטרף לבארסה בחוזה לשנתיים עד סוף עונת 2025/26. פליק חתם רשמית על חוזהו יחד עם הנשיא ז’ואן לאפורטה, והוא יחל בקרוב לתכנן את העונה הבאה.

על פי ההערכות, השכר של פליק יעמוד על 3 מיליון יורו לעונה, עם בונוסים במקרה של זכייה באליפות או זכייה בליגת האלופות.

בהודעה הרשמית של ברצלונה נכתב: “בהבאת הנסי פליק כמאמן, ברצלונה בחרה באדם הידוע בזכות סגנון המשחק הלוחץ, האינטנסיבי והנועז של הקבוצות שלו, שהביא לו הצלחה גדולה ברמת המועדון וברמה הבינלאומית, כשהוא זכה כמעט בכל תואר אפשרי בעולם הכדורגל”.

פליק שאימן בעבר את נבחרת גרמניה ובאיירן מינכן, מגיע לבארסה אחרי שבועות סוערים בכל ההקשור לעמדת המאמן. המנהל המקצועי של בארסה, דקו, יחד עם בויאן קרקיץ’ טסו בשבוע שעבר ללונדון, שם הם נפגשו עם פליק ועם סוכן העל פיני זהבי. בסיום הפגישה סוכמו כל התנאים של המאמן בברצלונה. לאחר מכן המועדון פיטר את צ’אבי, והיום כאמור הוא הודיע על מינויו של פליק.

בנוסף, המועדון הודיע גם כי הוא הגיע לסיכום עם המאמן הקודם, צ’אבי הרננדס, על ביטול החוזה שלו שהיה תקף עד לסוף העונה הבאה. בהודעה הרשמית נכתב כי: “המועדון מבקש להודות לצ’אבי ולשאר הצוות שלו על המחויבות, המסירות והנדיבות שלהם, ועל עזרתם להגיע להסכמה לניתוק החוזה. כמו כן, אנו מאחלים לו הצלחה בעתיד ברמה האישית והמקצועית כאחד.”

עוד על השיטה בה ינסה פליק להשתמש בבארסה – תוכלו למצוא כאן

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן