רשמית: ווסטהאם החתימה מאמן חדש

הקבוצה מלונדון מינתה את ז'ולן לופטגי כמחליפו של דיוויד מויס | כל הפרטים

אחרי שהודיעה על סיום דרכו של דיוויד מויס בעונה הבאה – ווסטהאם מצאה מאמן חדש.

המועדון מבירת אנגליה הודיע היום (חמישי) רשמית על מינויו של ז’ולן לופטגי לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה. לופטגי, שאימן בעבר את נבחרת ספרד וריאל מדריד, חוזר לאמן אחרי שלקח שנת שבתון, והוא יחל את עבודתו ב-1.7.

לופטגי יחליף כאמור את דיוויד מויס, שהחליט בתחילת החודש יחד עם המועדון שלא לחדש את חוזהו מעבר לעונה הנוכחית אחרי 4.5 עונות בווסטהאם.

לופטגי אמר לאחר החתימה הרשמית כי: “אני מאוד שמח, להיות חלק מהעתיד של המועדון הגדול הזה. ננסה להטביע את חותמנו במועדון, אני מרגיש שיש לנו פלטפורמה פנטסטית. אני חושב שהשנים האחרונות היו שנים טובות מאוד והן בנו את הבסיס שקיים כיום, אבל השאיפה שלי כמאמן היא תמיד להיות טוב יותר ויותר, להשיג יותר ויותר מטרות ולעודד ולשפר את השחקנים, את הקבוצה, ולהתחרות. המחויבות שלי היא 100 אחוז לווסטהאם. היו לי הצעות אחרות, אבל אני מאוד שמח שווסטהאם בחרה בי כי גם אני בחרתי בווסטהאם, אז אני ממש שמח על זה. באתי לכאן עם הרעיון והמחשבה לעשות רעש גדול, ואני נרגש מהאתגר הזה. אנחנו הולכים לעשות כמיטב יכולתנו כדי לעזור למועדון ולצוות להשיג את הרמה הטובה ביותר ולהשיג את המטרות שלנו. אני מבטיח לאוהדים שהם יהיו המפתח בכל ההישגים שלנו”.

המנהל הטכני של ווסטהאם, טים סטייטן, אמר לאחר החתימה כי: “אנו שמחים מאוד לקבל את פני ז’ולן והצוות שלו למועדון שלנו. הוא היה מועמד בולט להיות המאמן הראשי שלנו, ואני אישית שמח על כך שבחרנו לעבוד יחד. הקריירה שלו מראה שבכל מקום שהוא אימן הוא שיפר שחקנים וקבוצות, ואנחנו מצפים לראות אותו עובד עם הנבחרת שלנו. ז’ולן חי ונושם כדורגל. הוא חושב לעומק על המשחק, הוא נבון מבחינה טקטית והראה שהוא יכול להסתגל לעבוד בליגות שונות, במדינות שונות, עם נבחרות, ובכל מצב הוא הראה את התכונות הבולטות שלו. ז’ולן מנוסה מאוד באופן שבו נעבוד כעת בווסטהאם יונייטד, ואני מצפה לעבוד איתו כדי להוביל לעתיד מוצלח עבור המועדון”.

יו”ר ווסטהאם יונייטד, ג’וינט דייוויד סאליבן, אמר לאחר ההודעה הרשמית: “אני רוצה לברך את ז’ולן ולאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. אנו מאמינים שהמינוי הזה יבטיח הזדמנות חזקה להתבסס על ההתקדמות החיובית שנעשתה בעונות האחרונות, ויעזור למועדון להתקדם בכיוון המתאים לשאיפות שלנו. עבדנו קשה מאחורי הקלעים כדי להמשיך ולעצב את האסטרטגיה הנכונה לעתידה של ווסטהאם, ואנחנו רוצים לראות את יכולת האימון, הניסיון והאישיות של ז’ולן במועדון”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן