רשמית: זלצבורג תשחרר את גלוך לאולימפיאדה

למרות החשש, המועדון של הכוכב הישראלי הודיע כי הוא ייצטרף לנבחרת הצעירה במשחקים האולימפיים | כל הפרטים

אוסקר גלוך מצטרף לנבחרת הצעירה לקראת המשחקים האולימפיים.

המועדון האוסטרי בו משחק גלוך, רד בול זלצבורג, הודיע היום (ראשון) כי הוא ישחרר את הכוכב הישראלי לאולימפיאדה. זלצבורג תשתתף במוקדמות ליגת האלופות, שמתנגשות עם משחקי האולימפיאדה, אך למרות זאת המועדון הסכים לשחררו. בניגוד לטורניר היורו או למונדיאל – מועדוני הכדורגל ברחבי העולם לא מחוייבים לשחרר את שחקניהם לאולימפיאדה.

הכוכב הישראלי אמר לאחר ההודעה: “אני שמח על האפשרות להיות חלק מהנבחרת באולימפיאדה ומודה למנהלי המועדון שפעלו יחד עם ההתאחדות לכדורגל למציאת הפתרון. היה לנו יורו נהדר בגיאורגיה עם חצי גמר והבטחת המקום בפריז 2024 וכמו שאני מכיר את גיא לוזון ואת החברים שלי, כולנו מאמינים שאין מטרה שלא נוכל להשיג. חשוב לנו לייצג את מדינת ישראל ואת הכדורגל שלנו על במה כל כך מרכזית ונדירה ואין לי ספק שנזכה לתמיכה אדירה”.

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, אמר על הצטרפותו של גלוך: “אני מבקש להודות ליו”ר ההתאחדות שינו זוארץ על עשייתו הרבה לטובת ההצטרפות של אוסקר למשימה הלאומית. תודה מיוחדת גם לראשי רד בול זלצבורג, שהבינו את הסיטואציה ולמרות שלא מדובר בחלון בינ”ל מחייב מבחינת שחרור שחקנים, נענו לבקשה שלנו. אין ספק שאוסקר שחקן משמעותי מאוד עבור הנבחרת והכדורגל הישראלי וההתעקשות שלו להיות חלק מהמשחקים האולימפיים הובילה לתוצאה המיוחלת. נמשיך לעשות הכל כדי להעמיד את הסגל הטוב ביותר במטרה להגשים את החלומות הגדולים שלנו”.

ישראל תשתתף בתחרות הכדורגל של האולימפיאדה, כשתפגוש בבית המקדים את מאלי, יפן ופראגוואי. שלב הבתים יחל ב-24 ביולי, כאשר 16 נבחרות התחלקו ל-4 בתים. שתי הנבחרות שתסיימנה ראשונות יעפילו לשלב רבע הגמר, שייערך בשיטת נוק-אאוט.

כעת, מקווים בהתאחדות שכוכב נוסף של הנבחרת, ענאן חלאיילי, ישוחרר גם כן למשחקים האולימפיים. חלאיילי, שיחל את העונה הבאה בסן ז’ילואז’, עדיין לא קיבל אישור מקבוצתו להצטרף לסגל הנבחרת, והוא עדיין בסימן שאלה גדול לקראת האולימפיאדה.

הסגל המלא של הנבחרת:

שוערים: דניאל פרץ, עומר ניראון, ניב אליאסי.
הגנה: רוי רביבו, עיליי פיינגולד, נועם בן הרוש, אור ישראלוב, נועם מלמוד.
קישור: עומרי גאנדלמן, עידו שחר, אושר דוידה, עיליי חג’ג’, איתן אזולאי, אמיר גנאח, איינאו פרדה, ניב יהושע, עדי יונה, אוסקר גלוך.
התקפה: ענאן חלאילי, דור תורג’מן, עידן טוקלומטי, אלעד מדמון ומוחמד אבו רומי.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן