רשמית: טימו ורנר יישאר בטוטנהאם

עדכון: טוטנהאם ולייפציג סיכמו על תנאים לחידוש ההשאלה של טימו ורנר, שישאיר את השחקן בלונדון לעוד עונה

טימו ורנר נשאר בטוטנהאם.

המועדון האנגלי הודיע הערב (שלישי) רשמית כי שחקן ההתקפה הגרמני יישאר במועדון לעונה נוספת.

בטוטנהאם החליטו להשאיר את ורנר לעוד עונה, וסיכמו רשמית על השאלה מחודשת עם קבוצתו ר.ב לייפציג.

מאז שהגיע בהשאלה מר.ב. לייפציג בינואר האחרון, רשם ורנר 14 הופעות במדי טוטנהאם – 13 בפרמיירליג ואחת בגביע האנגלי. הוא כבש שני שערים והוסיף שלושה בישולים במשחקי הפרמיירליג שלו. בחודש מאי הוא נפצע בשריר הירך האחורי וסיים את העונה מעט מוקדם מן הצפוי. טוטנהאם תכסה את כל שכרו של ורנר בעונה הקרובה.

בהודעה הרשמית של טוטנהאם נכתב כי: “אנו שמחים להכריז כי טימו ורנר מצטרף אלינו בהשאלה מר.ב. לייפציג לעונת 2024/25, עם אופציה להפוך את העסקה לקבועה. ורנר, שחתם אצלנו בהשאלה מהבונדסליגה בינואר, הפך לשחקן הרכב בקבוצה של אנג’ פוסטקוגלו במחצית השנייה של העונה שעברה. עם הפציעות של הונג-מין סון ודג’אן קולוסבסקי, טימו נכנס ישר לפעולה, וכבש ב-2:2 שלנו מול יונייטד בהופעת הבכורה שלו באולד טראפורד אחרי חמישה ימים בלבד בקבוצה”.

בהתחלה התלבטו ב’ספרס’ האם להשאיר את השחקן לעונה נוספת, בעיקר בעקבות הפציעה שחווה ממנה הוא עדיין מתאושש, אך כאמור במועדון החליטו לבסוף כי הוא יישאר לעונה נוספת.

‏על פי הדיווחים, לוורנר בן ה-28 הייתה אופציית רכישה של 17 מיליון יורו בהסכם ההשאלה שלו, אך לבסוף בטוטנהאם החליטו ללכת על עסקת השאלה נוספת לקראת עונת המשחקים של 2024/25.

ורנר השתלב היטב בטוטנהאם, וכבר מכיר והתאים את עצמו לטקטיקה של המאמן אנג’ פוסטקוגלו. הוא הציג יכולת טובה מאוד בחצי העונה הראשונה, וכעת הוא ינסה להרשים במשך עונה נוספת במדי טוטנהאם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן