רשמית: טרזיי תומא שוחרר מבית”ר

המועדון מהבירה הודיע לקשר כי הוא משוחרר מהקבוצה | כל הפרטים

טרזיי תומא שוחרר מבית”ר ירושלים.

המועדון מהבירה הודיע היום (שישי) לקשר האחורי כי הוא לא בתוכניות של המועדון ובשל כך הוא שוחרר מהקבוצה.

טומא, שהושאל בחודש ינואר האחרון לקסימפאשה מהליגה הטורקית הבכירה, לא היה מעוניין לחזור לישראל בעקבות המלחמה. המועדון הצליח לנצל סעיף מיוחד בחוזהו של הקשר, ובכך לשחרר אותו ולפנות לא מעט כסף בתקציב מכיוון שטומא הרוויח בבית”ר כ-200 אלף יורו בעונה. טומא הוא כעת שחקן חופשי, שיכול לחתום בחינם בכל קבוצה, כאשר מכבי בני ריינה כבר הביעה עניין בהחתמתו.

הקשר, שהגיע לבית”ר ירושלים בספטמבר 2022, היה לשחקן מפתח בסגל של יוסי אבוקסיס בעונת הגביע. לאחר הזכייה, טומא עשה לא מעט בעיות לאנשי המועדון, כאשר הוא סירב לענות לטלפונים ואף לא הגיע בזמן למחנה האימונים של הקבוצה. למרות זאת, בחודש נובמבר 2023 האריך טומא את חוזהו לשנתיים נוספות, אך הוא עדיין מיעט לשחק. בחודש פברואר האחרון הוא הושאל לקסימפאשה הטורקית, אצלה הוא שיחק עד לתום העונה. בסך הכל רשם טומא 43 הופעות בצהוב-שחור, בהן הוא כבש 6 שערים והוסיף 2 בישולים.

ההחלטה של בית”ר ירושלים מגיעה על רקע הרצון במועדון לפנות כמה שיותר מקומות לזרים חדשים – על מנת לחזק את הסגל כראוי בחלון ההעברות הקרוב. נכון להיום בסגל של המועדון מהבירה יש 3 זרים: מיגל סילבה, איסמעילה סורו ומיירון ג’ורג’. הבלם הבולגרי פלמן גלאבוב עדיין לא קיבל הודעה על המשך דרכו בבירה, ובמועדון עדיין מתלבטים האם להשאירו או לפנות מקום נוסף בסגל. כך או כך, האופציה של בית”ר על הבלם פגה בסוף החודש שעבר, ובמידה והמועדון ירצה להשאירו – הצדדים יצטרכו לשבת על חוזה חדש. בבית”ר היו רוצים לראות לפחות בלם זר נוסף ושחקן כנף ימני זר. במידה ויישאר מקום בסגל ישקלו במועדון גם להחתים חלוץ זר נוסף או קשר התקפי.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן