רשמית: ילד הפלא הברזילאי חתם בצ’לסי

אסטבאו, שמגיע מפלמייראס, חתם בצ'לסי בעסקה שעשויה להגיע ל-358 מיליון דולר. וגם: השחקן שצ'לסי מעוניינת לצרף.

אסטבאו וויליאן אלמידה אוליברה גונזלבש, או בקיצור אסטבאו, חתם רשמית בצ’לסי.

שחקן הכנף הימני, שיכול לשחק גם בעמדת הקשר ההתקפי, חתם רשמית על החוזה במועדון האנגלי. אסטבאו יגיע לצ’לסי לאחר שזו שילמה עליו לפלמיירס 61.5 מיליון יורו (358 מיליון ריאל ברזילאי).

עם זאת, לאוהדי פלמיירס עדיין יהיה זמן להנות מהכדורגל של הכוכב הצעיר בן ה-17. אסטבאו יישאר במועדון מסאו פאולו  עד לחודש אפריל 2025, אז השחקן יהיה בן 18 ויוכל לקבל את האישור הרשמי לעבור לקבוצה אירופית

אסטבאו חתם על החוזה המקצועני הראשון שלו באפריל 2023, כשהוא בן 16 בלבד. פלמיירס ראתה בו ככישרון צעיר, והיא רואה בעסקה עם צ’לסי כ’סיפור הצלחה’.

‏השחקן בן ה-17 כבר בנה לעצמו מוניטין חזק בדרום אמריקה כאחד הכישרונות המלהיבים ביותר בסביבה, בעיקר בזכות יכולת הכדרור שלו והקצב המחשמל שלו. אסטבאו הופיע בעונה החולפת 10 פעמים בסרייה א’ הברזילאית במדי פלמיירס, והוא תרם שני שערים והוסיף עוד שני בישולים. הוא מצא את הרשת גם בקופה ליברטדורס וגם בקופה דו ברזיל.‏ החלוץ המלהיב מצטרף ללא מעט צעירים ברזילאים שמשחקים בצ’לסי כמו ‏‏אנדריי סנטוס‏‏, ‏‏דיביד וושינגטון‏‏ ‏‏ו-אנג’לו גבריאל‏‏. הוא גם הספיק לככב כבר במדי נבחרת הנוער של ברזיל.‏

בנוסף להחתמת אסטבאו, צ’לסי קרובה לסיכום גם עם אסטון וילה על החתמתו של החלוץ בן ה-18 עומרי קלימן. העסקה צפויה להיחתם תמורת כ-19 מיליון ליש”ט. הפרטים בין שני המועדונים עדיין לא סגורים, והמשא ומתן עדיין נמשך. בנוסף, השחקן יצטרך לעבור בדיקות רפואיות בצ’לסי ולסכם את התנאים אישיים שלו במועדון לפני שיהיה ניתן להשלים עסקה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן