רשמית: ינקובה מינטה חתם בברייטון

שחקן הכנף הגמבי, שהודיע כי יעזוב את ניוקאסל בשבוע האחרון, חתם אצל ה'שחפים' | כל הפרטים

ינקובה מינטה חתם בברייטון.

המועדון האנגלי הודיע היום (שני) על החתמתו של שחקן הכנף הגמבי ששיחק בעונה החולפת בפיינורד בהשאלה מניוקאסל. ברייטון תשלם 30 מיליון פאונד עבור הכישרון הצעיר, והוא חתם על חוזה לטווח ארוך – עד קיץ 2029.

המנהל הטכני של ברייטון, דיוויד ויר, אמר לאחר החתימה הרשמית: “ינקובה הוא כישרון צעיר שהיינו מעוניינים בו מאוד, אז אנחנו שמחים לקבל את פניו למועדון. הוא שחקן התקפה מרגש עם מהירות מדהימה. היה לו קמפיין מאוד מרשים עם פיינורד, והוא צבר ניסיון גם בליגת האלופות וגם בליגה אירופית. אנחנו ניתן לו את הזמן והתמיכה שהוא צריך כדי להבטיח שהוא יסתדר”.

מינטה הוחתם בקיץ שעבר על ידי מנהל הכדורגל לשעבר של ‏‏ניוקאסל‏‏, דן אשוורת’, תמורת 6.5 מיליון ליש”ט בלבד ממועדון הכדורגל הדני אודנסה. עם חתימתו בקבוצה האנגלית, הושאל החלוץ לפיינורד ההולנדית, במדיה כבש 10 שערים ובישל חמישה בישולים ב-27 משחקים בלבד.

סוכנו של מנטה, באקרי בוג’אנג, סיפר בראיון בשבוע שעבר כי השחקן בדרך החוצה: “זה נכון שניוקאסל מוכנים למכור את השחקן אם יקבלו הצעה טובה. מהצד שלנו, אם ניוקאסל רוצה למכור למועדון ברמה גבוהה, אנחנו בהחלט נהיה מוכנים. אנחנו בקשר עם כמה מועדונים”.

הסוכן הוסיף ואישר כי לשחקן יש סיכום עם מועדון ספציפי, שהתברר כעת כי מדובר בברייטון: “אני לא יכול לאשר שמות של מועדונים שנמצאים איתנו בקשר. סיכמנו תנאים עם אחד המועדונים. אז עכשיו השאר עם ניוקאסל”.

כעת לאחר חתימתו בקבוצות החדשה של פביאן הירצלר, שמונה בחודש שעבר למאמן במקומו של רוברטו  דה זרבי, יקווה מינטה לקבל הזדמנות בליגה האנגלית, ולהוכיח את עצמו גם ברמות הגדולות למרות גילו הצעיר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן