רשמית: ירין לוי חתם בבית”ר ירושלים

המועדון מהבירה הודיע על צירופו של הקשר הצעיר. וגם: עסקת דהן וצירוף זרים.

ירין לוי מצטרף לבית”ר ירושלים.

המועדון מהבירה הודיע היום (שלישי) על צירוף הקשר הצעיר, בן ה-18, ממכבי חיפה. הקשר הצעיר נחשב לאחד מהכשרונות הגדולים של שנתון 2005, והוא שיחק בעונה האחרונה במחלקת הנוער של מכבי חיפה. לוי כבש 6 שערים בעונה החולפץ, והוא רשם גם הופעות בנבחרות ישראל הצעירות.

המועדון יחזיק באחוזים מכרטיס השחקן של לוי, ובמידה והוא ירשים – בית”ר תוכל לרכוש את כל הכרטיס שלו. המועדון גם התחייב בהודעה הרשמית כי השחקן יקבל דקות משחק בעונה הקרובה.

הקשר הצעיר אמר לאחר החתימה הרשמית: “שמח לפתוח את עונת המשחקים הקרובה במדי בית”ר ירושלים. אני שמח שהמועדון רצה ובחר בי להיות חלק מהסגל העונה, ואני מקווה מאוד שאצליח להגשים את השאיפות שלי להיות שחקן מוביל ולתרום למועדון כל כך גדול ומפואר. אני רוצה להודות להנהלה ולצוות המקצועי על האמון, ומכאן חובת ההוכחה עליי והיא מתחילה מהאימון הראשון ועד לדקה האחרונה של העונה”.

המנהל המקצועי של בית”ר, אלמוג כהן, אמר: “ירין שחקן מוכשר, טכני וחכם, ואני מאוד שמח שהוא יהיה תוספת לסגל שלנו. אנחנו ממשיכים לעבוד על הבניה של הקבוצה, מתוך מטרה לעמוד במטרות שלנו וביכולת לשחק כדורגל שוטף כפי שאנחנו מצפים מעצמנו. אני מברך את ירין על החתימה, ומכאן מתחילה העבודה הקשה”.

בבית”ר היו מעוניינים מאוד בהחתמתו של לוי, אך במכבי חיפה התנגדו בהתחלה לרעיון. לבסוף הוחלט כי בתמורה להעברתו של לוי בית”ר תמחוק את התביעה נגד הירוקים וגדי קינדה. מי שעוד צפוי להגיע בתמורה למחיקת התביעה הוא הבלם אורי דהן, שלאחר שנתיים כמושאל היה אמור לחתום כשחקן בית”ר. במועדון עדיין מנסים לסיים את העסקה, כאשר הבלם סיכם עקרונית ל-3 שנים אך עדיין קיימים פערים בין הצדדים. במועדון בונים על דהן כאחד הבלמים המובילים בעונה הקרובה, וינסו לסיים את העסקה עד ליציאה למחנה האימון. עד שזה יקרה, דהן מתאמן עם מכבי חיפה, ואמש הוא גם שותף במשחק האימון של הירוקים נגד הנבחרת הצעירה.

במועדון גם מחפשים כל הזמן אחרי בלם זר, ומאמצי הרכש מתמקדים בעיקר בעמדה זו. כרגע בסגל של בית”ר אין למעשה בלמים בסגל. במועדון גם התעניינו בגיל כהן ממ.ס. אשדוד, אך העסקה עדיין רחוקה מלהיסגר. הבלם עצמו מאוד מעוניין להגיע לבירה, אך עד כה הוא עדיין לא קיבל הצעה. במועדון גם מחפשים שחקן התקפה זר, אך לאחר סירובו של בריאן שיפנגה – אין שחקן אחר. במועדון ינסו להגביר בימים הקרובים את עסקאות הרכש, במטרה לסגור את הסגל עד ליציאה למחנה האימונים באמצע החודש.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן