רשמית: סילבה קאני חתם בבית”ר ירושלים

שחקן ההתקפה חתם רשמית במועדון מהבירה, ויצטרף בחוזה ל-4 שנים | כל הפרטים

סילבה קאני מצטרף לבית”ר ירושלים.

קאני, בן ה-21, גדל בבני יהודה תל אביב ונמכר בשנה שעברה לאוסטריה וינה. השחקן מחזיק בתעודת זהות ישראלית, כך שהוא גם לא יתפוס מקום של זר בסגל. קאני משחק בעמדת הכנף הימנית, שכרגע לבית”ר יש רק את טימוטי מוזי לעמדה זאת. קאני נרכש מאוסטריה וינה תמורת כ-300 אלף יורו, והוא חתם במועדון ל-4 שנים. השחקן הצעיר צפוי להרוויח כ-150 אלף יורו לעונה.

השחקן שיתף לאחר החתימה כי: “ברגע שקיבלתי את הפניה של בית״ר רציתי מאוד שהעסקה תצא לפועל ושאגיע לכאן. אני מכיר ויודע מה זה הקהל של בית״ר ואת העוצמה של טדי. דיברתי עם הצוות המקצועי ואני מחכה כבר להתחיל. אני מודה לבעלי הקבוצה ברק אברמוב ולהנהלת הקבוצה על האמון והנחישות להנחית אותי כאן. מחכה להתחיל כבר ובטוח שהולכים לתקופה נהדרת ביחד”.

המנהל המקצועי של בית”ר ירושלים, אלמוג כהן, אמר לאחר החתימה של השחקן: ״אנחנו שמחים לקבל את קאני למשפחת בית”ר. מדובר בכישרון גדול שמתאים מאוד לסגנון המשחק שאנחנו מתווים ולדרך שהמועדון רוצה ללכת בה בשנים הקרובות. אנחנו עובדים בצורה יסודית כדי לבנות סגל ראוי שיתמודד בעונה הבאה למעלה״.

בתקופתו בבני יהודה קאני נחשב לכישרון גדול, כשכבש עשרה שערים ב-30 משחקים. בעונה החולפת הוא כמעט ולא קיבל הזדמנויות באוסטריה וינה, ושותף ב-4 משחקים בלבד בליגה הבכירה.

כעת בבית”ר ירושלים ינסו להוציא לפועל גם את עסקת נדב נידם, שצפוי להגיע בהשאלה ממכבי תל אביב, וגם את עסקת בריאן שיפנגה שכבר סיכם בבית”ר ובמועדון מנסים לשכנע אותו להגיע לישראל.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן