רשמית: פדרו לימה חתם בוולבס

הכישרון הצעיר מצטרף למועדון מהפרמייר ליג | כל הפרטים

וולבס החתימה את פדרו לימה.

המועדון האנגלי הודיע היום (רביעי) על החתמתו ‏‏של הכישרון הצעיר ל-5 שנים, עם אופציה לשנה נוספת.

‏השחקן בן ה-18 היה מועמד לשורה של מועדוני צמרת, ובראשם ‏‏צ’לסי‏‏, שעסקה בניסיון לצרוף את המגן הימני כבר זמן רב. לימה כבר סיכם את כל תנאיו ב’בלוז’, אלא שברגע האחרון וולבס הגיעה לסיכום עם קבוצתו הברזילאית של לימה, רסיפה, והצליחה לחטוף את שחקן ההגנה הצעיר. הסיבה לסיבוב הפרסה של הברזילאים הייתה ההצעה הגבוהה של וולבס, שרכשה את השחקן הצעיר תמורת 15 מיליון יורו. הכל היה סגור כבר בין המועדונים, ו-וולבס חיכתה ליום הולדתו ה-18 של לימה כדי להחתימו רשמית.

כזכור, ברסיפה סיכמו על מכירתו של המגן הימני הצעיר דווקא לצ’לסי, בסכום מכירה שאמור היה לעמוד על 7.5 מיליון אירו, עם אפשרות לתוספת של עד 3 מיליון אירו בבונוסים שונים. ההעברה בין הצדדים כבר הייתה סגורה, והשחקן סיכם גם כן את תנאיו האישיים במועדון. צ’לסי הייתה אמורה לרכוש 100% מכרטיס השחקן של פדרו לימה, והוא היה אמור לחתום על חוזה לארבע שנים במועדון עם אופציה להארכה לעונה נוספת.

לימה ערך את הופעת הבכורה המקצוענית שלו בעונת 2024, והוא משחק בתפקיד המגן ימני הקלאסי. תחת המאמן מריאנו סוסו, השחקן שיחק 26 משחקים, כבש 2 שערים ובישל 2 שערים. ‏הוא גם ייצג את ברזיל בנוער ושיחק במדי הנבחרת במונדיאל עד גיל 17 בשנה שעברה.‏ כעת הוא מגיע לפרמייר ליג – בניסיון להרשים ברמות הגבוהות ביותר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן