רשמית: קיארנן דוסברי-הול חתם בצ’לסי

הקשר האנגלי מצטרף ל'בלוז' בחוזה ארוך טווח | כל הפרטים

צ’לסי הצליחה להחתים את קיארנן דוסברי-הול.

המועדון האנגלי הודיע היום רשמית על צירופו של הקשר האנגלי מלסטר סיטי. קיארנן חתם על חוזה ארוך טווח ל-5 שנים, עד קיץ 2029. המועדון גם יחזיק באופציה להארכת חוזהו בשנה נוספת.

הקשר היה מבוקש על ידי מספר קבוצות באנגליה, אך לבסוף צ’לסי הצליחה לנצח את המירוץ ולצרף את דוסברי-הול. ה’בלוז’ ישלמו ללסטר 30 מיליון פאונד על הקשר.

דוסברי-הול אמר לאחר החתימה: “זה מדהים לשבת כאן כשחקן צ’לסי. זה מועדון שאנשים מקווים לשחק בו יום אחד, אז זו זכות להיות כאן. אני ממש נרגש לצאת לדרך ולא יכול לחכות להראות לכולם מה אני יכול לעשות”.

דוסברי-הול, בן ה-25, גדל במחלקות הנוער של לסטר. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בינואר 2020, ויומיים לאחר מכן הוא הושאל לבלקפול מהליגה השלישית עד לסיום העונה. בעונת 2020/21 הוא הושאל ללוטון, והיה לשחקן משמעותי כששיחק מעל ל-40 משחקים במדי הקבוצה. בעונה שלאחר מכן הוא חזר ללסטר, והפך לשחקן מפתח עם 44 הופעות באותה עונה. בעונה שעברה, דוסברי-הול היה לשחקן משמעותי מאוד בלסטר, שסיימה את העונה במקום הראשון בצ’מפיונשיפ – שהחזיר אותה חזרה לפרמיירליג. מאמן צ’לסי החדש, אנצ’ו מרסקה, אימן את דוסברי-הול בעונה האחרונה, והוא שותף ב-49 משחקים תחתיו. הקשר האנגלי החזיר על האמון בו בגדול, כשכבש 12 שערים והוסיף 15 בישולים. כעת הוא מגיע לצ’לסי המתחדשת, בניסיון להוכיח שהוא שייך לליגה הטובה בעולם.

1 תגובה
  1. גרוסקרויץ כותב

    זה מרגיש כאילו צ׳לסי פשוט רוכשת שחקנים ללא הגבלה משהו לא ברור קורה שם ודווקא הרבה פעמים הם לוקחים שחקנים טובים שמבאס שנעלמים מהרדאר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן