רשמית: קיקו בונדוסו הושאל לריו אבה

שחקנה של מכבי תל אביב עוזב את ישראל ויושאל לקבוצה הפורטוגלית | כל הפרטים

קיקו בונדוסו מצטרף לריו אבה.

מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) כי הקשר הפורטוגזי יושאל לריו אבה לעונה אחת. במידה וירשים, הקבוצה הפורטוגלית תחזיק אפשרות לרכוש את בונדוסו בסיום העונה. השחקן מחזיק בחוזה במכבי עד לתום עונת 2025/26, כך שאם ריו אבה תחליט שלא לרכוש אותו – הוא יחזור לישראל.

בהודעה הרשמית של הקבוצה הפורטוגלית נכתב: “זה הגיע. קיקו בונדוסו יחזק את התקפת ריו אבה בעונה הבאה. בגיל 28, הפורטוגלי חוזר לפורטוגל לאחר תקופה בכדורגל הישראלי, שם הוא הפך לאלוף עם מכבי תל אביב. ברוך הבא לסיפון, קיקו!”

בונדסו, בן ה-28, גדל במספר מחלקות נוער בפורטוגל. הוא החל את דרכו בבוגרים בליגה השלישית במדינה, ובקיץ 2019 הוא חתם בוויזלה, ששיחקה אז גם כן בליגה השלישית. בשתי עונותיו הראשונות בקבוצה הצליחה וויזלה להעפיל עד לליגה הבכירה בפורטוגל. בקיץ שעבר נרכש בונדוסו על ידי מכבי תל אביב תמורת 700 אלף יורו. בונדוסו התקשה להתאקלם בקבוצה החדשה, כשהוא פתח רק ב-4 משחקים לאורך העונה האחרונה. בונדוסו נפצע בברכו עם תחילת העונה, והוא התקשה לחזור לכושר. בסך הכל בתקופתו בישראל הוא שותף ב-21 משחקים במדי מכבי תל אביב בכל המסגרות, כבש שער אחד, הוסיף שני בישולים וזכה בגביע הטוטו ובאליפות.

הקבוצה הפורטוגלית סיימה את העונה החולפת במקום ה-11 מתוך 18 קבוצות בליגה המקומית. היא מורכבת ברובה משחקנים ברזילאים, והיא נחשבת לקבוצה בינונית במדינה. הבעלים של ריו אבה, אוונגלוס מארינאקיס, הוא אוליגרך יווני המשמש גם כבעלים של 2 קבוצות כדורגל נוספות: אולימפיאקוס ונוטינגהאם פורסט. מארינאקיס מעוניין להגדיל את מספר הקבוצות שלו, ולאחרונה דווח כי הוא עשוי לקנות את מונצה האיטלקית. כעת, כאמור, שחקן ההתקפה חוזר למולדתו, בניסיון גם לחזור לכושר משחק וליכולות שהוא מסוגל להציג.

2 תגובות
  1. בוצי כותב

    מעניין אם הם חושבים מה הם יעשו עם כמות השחקנים שהם קונים כאילו צלסי הפורטוגלית מחתימים בלי הפסקה

  2. בוצי כותב

    וכאילו מה הם מצאו בו אחרי עונה כזאת?

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן