רשמית: רוברטו דה זרבי חתם במארסיי

המאמן שעזב את ברייטון חתם רשמית בקבוצה הצרפתית | כל הפרטים

רוברטו דה זרבי חתם רשמית במארסיי.

המאמן, בן ה-45, חתם רשמית בקבוצה הצרפתית, והוא יאמן את הקבוצה בשלוש העונות הבאות.

מארסיי תשלם לברייטון 6 מיליון יורו פיצוי תמורת המאמן, על כך שהוא עזב את הקבוצה האנגלית לפני תום חוזהו. הרכש הראשון של המאמן החדש אמור להיות הבלם ליליאן בראסייה שעשה עונה נהדרת במדי ברסט.

דה זרבי עזב בקיץ האחרון את ברייטון, לאחר שסיים עונה פושרת במקום ה-11 בפרמיירליג. לא מעט קבוצות התעניינו בשירותיו של דה זרבי, ובין היתר הוא היה מועמד למילאן ולבאיירן מינכן.

לדה זרבי מצפה אתגר גדול בצרפת בדמות קבוצה גדולה עם הרבה קהל, שלעיתים אף נוטה לאלימות כמו שראינו העונה לפני המשחק מול ליון אז נפצע מאמנה של ליון פאביו גרוסו מאבן שהושלכה עליו והמשחק פוצץ. למרות השם, מארסיי לא ממש מצליחה להתרומם, ואת העונה החולפת היא סיימה במקום ה-8, והיא לא תהיה באירופה בעונה הקרובה.

דה זרבי והמנהל הספורטיבי של מארסיי, מהדי בנעטייה, יצטרכו להתמודד עם לא מעט בעיות. הבעיה הראשית של השניים תהיה התלות המוחלטת של הקבוצה בפייר אמריק אובמיאנג, החלוץ הגאבוני בן ה-35, שהיה אחראי העונה ל-41 שערים מתוך 86 שכבשה הקבוצה העונה – 47.67%. השניים יצטרכו לבנות קבוצה יותר מגוונת שתוכל להסתמך על מספר שחקנים נוספים. מארסיי מתכוומת לתת למאמן חופש מוחלט בבחירת הסגל, מתוך רצון לראות אותו מצעיד את הקבוצה חזרה למעלה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן