רשמית: רוס בארקלי חתם באסטון וילה

לאחר שהבטיחה את מקומה בליגת האלופות, הקבוצה האנגלית מתחזקת | כל הפרטים

רוס בארקלי מצטרף לאסטון וילה.

זו הייתה עונה היסטורית עבור אסטון וילה, בה היא שברה שיאי מועדון רבים, ביניהם שיא ניצחונות ליגה (20) ומספר נקודות (68). עם חזרתה לליגת האלופות לאחר היעדרות של למעלה מ-40 שנה, וילה מחפשת להתחזק בעמדות שונות ובעיקר לצרף שחקנים בעלי ניסיון באירופה.

אחד המטרות הראשונות שסימנו במועדון היה הקשר האנגלי הוותיק – רוס בארקלי. במועדון האנגלי ראו בקשרה האנגלי של לוטון, שהיה לנקודת אור קטנה בעונת הירידה של הקבוצה האנגלית, כמועמד עם וותק משמעותי שיוכל לעזור לקבוצה בעונה הקרובה.

הקשר עצמו אמר לאחר החתימה: “עבורי, ועבור כל שאר המועדון ועבור האוהדים, השאיפה היא לזכות בתואר. המועדון התקרב כל כך בעונה שעברה והיה חסר רק מזל. עם החיזוקים לסגל הגדול שיש לנו – אני מקווה שנוכל לזכות בגביע. בשנים האחרונות המועדון עשה צעדים עצומים מאז שהייתי במועדון בפעם האחרונה. זה נראה פנטסטי, ולהיות חלק מזה זה פנטסטי עבורי. לשחק בליגת האלופות זה תמריץ גדול עבורי ועבור המועדון, אני מאוד מצפה לזה”.

בארקלי, קשר נבחרת אנגליה שהגיע ללוטון בקיץ האחרון במטרה לסייע לקבוצה לשרוד בפריימרליג, כבש העונה חמישה שערים לצד ארבעה בישולים ב-32 הופעות. הקשר בן ה-30, שהחל את הקריירה שלו באברטון בה העביר את מרבית הקריירה, שיחק בעבר בצ’לסי, איתה הוא זכה לשחק בליגת האלופות ובליגה האירופית. לאורך קמפיין הזכייה בתואר הליגה האירופי לעונת 2018/19 של צ’לסי שותף בארקלי ב-12 משחקים, בהם הוא כבש 2 שערים ובישל שער אחד. בארקלי שיחק בעבר באסטון וילה, לאחר שהושאל בתחילת עונת 2020/21 מצ’לסי. הוא רשם 24 הופעות פריימרליג במדי הסגולים וכבש שלושה שערי ליגה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן