רשמית: רן בן שמעון מונה למאמן נבחרת ישראל

המאמן הוותיק ימונה לתפקיד מאמן הנבחרת | כל הפרטים

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום רשמית כי רן בן שמעון מונה רשמית למאמן נבחרת ישראל בכדורגל.

הוועדה המקצועית לאיתור מאמן לנבחרת המליצה היום על מינוי בן שמעון לתפקיד המאמן. חברי הוועדה כבר אישרו בעבר את מינוי בן שמעון בשיחה טלפונית, כאשר במהלך הישיבה היום התקבלה ההחלטה באופן סופי.

בן שמעון יחתום על חוזה ל-4 שנים, כאשר משחקו הראשון כמאמן נבחרת יהיה במשחק ידידות בחוץ נגד נבחרת הונגריה שייערך ב-9.6.

בן שמעון יחל את עבודתו בעוד כחודש וחצי, בתאריך ה-1.6, כאשר יהיה לו תאריך יציאה מהחוזה בעוד כשנתיים במידה והוא לא ירצה לסיים את חוזהו.

יו”ר ההתאחדות, שינו זוארץ, אמר לאחר החלטת הוועדה כי: ״לאורך כל הדרך הקפדתי לשתף את חבריי לוועדה המקצועית במחשבות ובתוכניות שלי לגבי מאמן הנבחרת. אני שמח שלאחר דיון ענייני הסכימו כולם להמליץ למזכירות על מינוי רן למאמן הנבחרת בארבע השנים הקרובות. רן הוא לא רק שחקן נבחרת ישראל בעבר, קפטן, אלא מאמן מצוין בזכות עצמו ונהנה כמובן מניסיון בהדרכת נבחרת בוגרת. הידע שלו, האמונה והתשוקה היו גורם מרכזי בהבעת האמון של הוועדה בו. יורו 2028 הוא היעד המרכזי ומכאן האמונה שלנו בעבודה ארוכת טווח. אני תקווה שבהקדם תתאפשר חזרת המשחקים הבינלאומיים לישראל כדי שהנבחרת תהנה מתמיכה אדירה של הקהל באתגרים הגדולים שלנו בליגת האומות מול איטליה, בלגיה וצרפת ובמוקדמות מונדיאל 2026״.

כזכור, המועמד המוביל לאימון הנבחרת היה המאמן המצליח ברק בכר, שסיים את עבודתו בכוכב האדום בלגרד בחודש דצמבר האחרון, והיה מאז ללא קבוצה. יו”ר ההתאחדות, שינו זוארץ, ראה בבכר כמועמד המוביל לאימון הנבחרת, והוא היה הראשון שקיבל פנייה. אלא שבכר סרב לנבחרת ישראל, ואמש הוא מונה רשמית כמאמן מכבי חיפה.

לאחר מכן החליטה וועדת האיתור ללכת על רן בן שמעון, וכעת כאמור אושר המינוי באופן רשמי. בן שמעון מאמן בעונה החולפת את א.א.ק לרנקה מהליגה הקפריסאית. איתה הוא עושה עונה נהדרת, תוך שהוא מצעיד את הקבוצה שהייתה בתחתית הליגה למקום השני בטבלה, כאשר לאחר ניצחון נוסף אמש הוא נמצא מרחק נקודה בלבד מהמוליכה אפואל ניקוסיה, מחזור אחד לסיום העונה.

בן שמעון אימן בעבר לא מעט קבוצות, בין היתר הוא אימן את הפועל חיפה, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בית”ר ירושלים ומ.ס. אשדוד. לבן שמעון יש גם ניסיון באימון נבחרות, כשאימן את נבחרת קפריסין בין השנים 2017 – 2020. הוא אימן את הנבחרת ב-23 משחקים, ניצח 5, הפסיד 14 ורשם עוד ארבע תוצאות תיקו.

בן שמעון סיכם כבר את כל תנאיו בנבחרת ישראל , כאשר ההודעה הרשמית צפויה לצאת בשעות הקרובות.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן