רשמית: שוער בית”ר ירושלים הושאל לבני יהודה

השוער הצעיר רוי ששון האריך את חוזהו והושאל לקבוצה מהלאומית | כל הפרטים

רוי ששון יושאל בעונה הקרובה לבני יהודה.

המועדון מהבירה הודיע היום (חמישי) על השאלתו של השוער הצעיר לקבוצה מהלאומית. ההחלטה להשאיל את ששון מגיעה על רקע הרצון לתת לו לצבור דקות משחק, מתוך הבנה שהוא ישמש בעתיד כשוער הראשון של הקבוצה.

ששון, ששימש כשוער השני בעונה החולפת, עמד בשער של בית”ר במספר משחקים בעונה החולפת, והוכיח כי הוא שייך לרמות הגבוהות. במועדון אף התלבטו בתחילת הקיץ האם לתת להיות השוער הראשון כבר בעונה הקרובה, או להמשיך עם מיגל סילבה לעונה נוספת. לבסוף, החליטו אלמוג כהן וברק יצחקי להמשיך עם הפורטוגלי, וששון יעבור לבני יהודה.

כעת נשארו בסגל של בית”ר שני שוערים – מיגל סילבה וקים זיבת. הפורטוגלי ישמש כאמור כשוער הראשון, בעוד זיבת מיועד להיות השוער השלישי. במועדון יחפשו כעת שוער נוסף לעיבוי הסגל.

במקביל להשאלתו לקבוצה מהלאומית, ששון האריך את חוזהו בבירה עד לסוף עונת 2028. השוער בן ה-22 החזיק בחוזה עד לסיום העונה הבאה, אך שני הצדדים החליטו להאריכו.

ששון אמר לאחר הארכת החוזה כי: “אני גאה ושמח להמשיך את דרכי בבית”ר ירושלים. המועדון הזה הוא כמו בית בשבילי, ואני אעשה הכל כדי להוביל את הקבוצה להצלחות נוספות בעתיד. אני יוצא לעונת השאלה במטרה לחזור לכאן טוב יותר ומחושל יותר. מודה להנהלת בית”ר על האמון ושמח לפתוח פרק חדש בבני יהודה”.

בעלי המועדון, ברק אברמוב, אמר לאחר הארכת החוזה: “רוי הוא אחד הצעירים המשמעותיים של בית”ר ירושלים, ואני שמח שהוא ימשיך איתנו עוד מספר עונות. הארכת החוזה והשאלתו הם חלק מתכנית ההכשרה שלנו עבורו, מתוך מטרה להכין אותו בעתיד הקרוב לתפקיד השוער הראשון של בית”ר. אין לי ספק שהוא יצליח בדרך למעלה”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן