רשמי: אוליבייה ז’ירו חתם בלוס אנג’לס FC

החלוץ הצרפתי הוותיק חתם בלוס אנג'לס FC | כל הפרטים

אוליבייה ז’ירו, בן ה37, יעזוב את מילאן לאחר 3 עונות נהדרות שכוללות זכייה באליפות איטליה בעונת 2021-22. החלוץ הצרפתי חתם באופן רשמי על החוזה בלוס אנג’לס FC מה-MLS עד דצמבר 2025, ויצטרף לחברו מנבחרת צרפת, השוער הוגו לוריס.

ז’ירו, מלך שערי נבחרת צרפת בכל הזמנים, הגיע למילאן בגיל 35 לאחר 9 עונות בפרימרלייג, בהם שיחק בארסנל ובצ’לסי. לאורך התקופה שלו בלונדון זכה הצרפתי בשלוש גביעים עם התותחנים, וכבש 105 שערים בכל המסגרות. בצ’לסי זכה ז’ירו בשני תארים אירופים, כולל בליגת האלופות. הוא גם זכה בגביע אנגלי ורשם 39 כיבושים במדי ה’בלוז’. בשנת 2017 זכה ז’ירו בפרס פושקאש כשחקן ארסנל, על שערו הזכור עם העקב נגד קריסטל פאלאס במסגרת הליגה האנגלית. החלוץ הוותיק הגיע למילאן האיטלקית בקיץ 2021 וכבר בעונתו הראשונה הבקיע 14 שערים בכל המסגרות ועזר לקבוצתו לזכות באליפות איטליה לראשונה אחרי 11 שנים. עונה לאחר מכן, ז’ירו הבקיע במדי הקבוצה 18 שערים בכל המסגרות, כולל שער חשוב נגד נאפולי בליגת האלופות והעפיל איתה לחצי גמר המפעל. בעונה הנוכחית והאחרונה של ז’ירו במדי הרוסונרי, החלוץ הבקיע עד כה 16 שערים אך לצערו לא הצליח לזכות בתארים נוספים. הצרפתי שיחק 120 משחקים במדי מילאן, הבקיע 48 שערים וזכה באליפות אחת.

כעת, החלוץ הצרפתי מצטרף ללוס אנג’לס FC, שנמצאת נכון לעכשיו במקום החמישי במערב בליגת ה-MLS האמריקאית לאחר 12 מחזורים, וינסה לעזור לשחורים-זהובים להחזיר את תואר האליפות מ-2022. הצרפתי יצטרף לקבוצה עד דצמבר 2025, וישתף פעולה עם חבר מוכר מנבחרת צרפת, השוער הוגו לוריס.

האתר הרשמי של מילאן פירסם את הודעת הפרידה של הצרפתי, שהיה נרגש במיוחד: “אני כאן כדי לספר לכם ששני המשחקים הקרובים יהיו האחרונים שלי במדי מילאן. אני גאה בכל מה שהשגתי כאן במילאנו ב3 העונות האחרונות וזה הזמן הנכון להודיע. סלחו לי, אני קצת מתרגש. הסיפור שלי עם מילאן מסתיים השנה אבל מילאן תמיד תישאר בלב שלי”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן