🚨רשמי: אייל גולסה עוזב את מכבי ת״א

אחרי 8 עונות בצהוב, בהן זכה בלא פחות מ-10 תארים - הקשר אייל גולסה יעזוב הקיץ את מכבי תל אביב עם אינספור רגעים בלתי נשכחים בצהוב. המועדון הוציא הודעה רשמית ונפרד מאחד השחקנים המשמעותיים שלה בשנים האחרונות.

גולסה בן ה-32 הגיע למכבי ת”א ב-2016, לפני שמונה שנים, ורשם 240 הופעות בקבוצה, בהן זכה בעשרה תארים: שלוש אליפויות, גביע המדינה, ארבע פעמים בגביע הטוטו ופעמיים באלוף האלופים.

בגזרה הבינלאומית, גולסה העפיל עם מכבי תל אביב לשלב ה-32 האחרונות של הליגה האירופית (20/21) ולקונפרנס ליג (21/22) בנוסף להעפלה היסטורית לשמינית גמר הקונפרנס ליג בעונת 2023/24.

גולסה אמר: “כשהגעתי למכבי לפני 8 שנים לא האמנתי שמההתחלה יקבלו אותי כאילו הייתי שחקן בית. קריית שלום הפכה באמת לבית והחוויות שצברתי כמו גם החברויות שיצרתי ילוו אותי לכל החיים. השחקנים ששיחקתי לצידם, המאמנים, הצוותים הרפואיים, הלוגיסטיים וכל עובדי המועדון ממיץ` גולדהאר, ג`ק אנגלידיס ובן מנספורד שהיו איתי ברגעים שמחים ורגעים קשים – תודה לכולם. לכם אוהדי מכבי שידעתם לתמוך, לעודד ולהרים בכל מקום וזמן – יש לי מקום ענק בלב. תודה על הכל”.

הבעלים מיץ` גולדהאר אמר: “ברצוני להודות לאייל בשם כולם במכבי על תרומתו המדהימה, הנאמנות והזיכרונות הנפלאים שהעניק למועדון. אני מאחל לו את מיטב האיחולים לעתיד”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן