🚨רשמי: אנואר אל גאזי חוזר לשורות מיינץ

🚨 רשמי: אנואר אל גאזי יחזור לאימונים/משחקים עבור מיינץ.

“על רקע המחויבות של אל גאזי והחרטה שהפגין, תרבות ההתמודדות של המועדון עם טעויות דורשת מהשחקן הזדמנות לשיקום”.

אל גאזי הושעה מהקבוצה בעקבות פוסט במדיה החברתית בנוגע לאירועי ה 07.10 לפני כשבועיים, והיום הוחלט במועדון להחזירו לפעילות.

הודעת המועדון:

אנואר אל גאזי הוזהר על ידי המועדון על פרסום פוסט ברשתות החברתיות לפני שבועיים. בכך התייחס ההולנדי בן ה-28 לסכסוך במזרח התיכון באופן בלתי נסבל עבור המועדון. לאחר הפרסום, שחרר המועדון מיד את השחקן שלו מאימונים ומשחקים.

מאז, בכמה שיחות עם הנהלת המועדון, התרחק אל גאזי מהפוסט שלו בערוץ האינסטגרם שלו, אותו הוא עצמו מחק לאחר דקות ספורות. הוא הצטער על פרסום הכתבה והשפעתה השלילית, במיוחד על המועדון כולו.

בהקשר זה, אל גאזי גם התרחק בבירור מפעולות טרור כמו אלו של חמאס, שהובילו להסלמה מחודשת של האלימות במזרח התיכון לפני שבועיים. הוא הדגיש את אהדתו עם קורבנות הפיגוע הזה כמו גם עם כל קורבנות הסכסוך הזה. הוא הבהיר שהוא לא מטיל ספק בזכותה של ישראל להתקיים.

דירקטוריון המועדון הדגיש בבירור בפני אנואר אל גאזי בדיונים כי הוא דורש מעובדיו להתחייב לערכי המועדון. משמעות הדבר היא אחריות מיוחדת כלפי מדינת ישראל והעם היהודי, הנובעת מההיסטוריה הגרמנית, אך גם מההיסטוריה של המועדון עם מייסד המועדון היהודי יוגן סלומון.

על רקע המחויבות של אל גאזי והחרטה שגילה, תרבות ההתמודדות של המועדון עם טעויות מחייבת לתת לשחקן הזדמנות לשיקום. אנואר אל גאזי יחזור אפוא לאימונים ולמשחקים בהקדם האפשרי.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן