רשמי: אריק טן האח האריך חוזה במנצ’סטר יונייטד

אריק טן האח האריך את חוזהו כמאמן הקבוצה הראשונה של מנצ'סטר יונייטד עד יוני 2026.

אריק טן האח ממשיך לעוד שנתיים במנצ’סטר יונייטד!

אחרי אחת העונות והקשות שידע המועדון בפרמיירליג, החליטו במנצ’סטר יונייטד להשאיר את אריק טן האח לעונות הבאות, זאת בעיקר בזכות סיום העונה הטוב של המועדון עם זכייה בגביע האנגלי והעפלה אל הליגה האירופית, וגם בעקבות סקירה פנימית שנערכה בתוך המועדון על כישוריו של טן האח, כשאחת הנקודות שעמדו לזכותו הייתה שילוב הצעירים בקבוצה הבכירה, זאת בעונה עם יותר מ 30 פציעות שונות בסגל והמון חיסורים שהביאו עימם אי יציבות בביצועים ובתוצאות.

לאחר החתימה על החוזה החדש אמר המאמן ההולנדי:

“אני מאוד שמח שהגעתי להסכמה עם המועדון להמשיך לעבוד יחד. במבט לאחור על השנתיים האחרונות, אנו יכולים להסתכל בגאווה על שני גביעים ודוגמאות רבות להתקדמות מהמקום שבו היינו כשהצטרפתי. עם זאת, עלינו להיות ברורים שעדיין יש הרבה עבודה קשה כדי להגיע לרמות הצפויות ממנצ’סטר יונייטד, מה שאומר שהקבוצה חייבת להאבק על תארים באנגליה ואירופה.

בדיונים שלי עם המועדון, מצאנו אחדות מלאה בחזון שלנו להשגת היעדים הללו, וכולנו מחויבים מאוד לעשות את המסע הזה ביחד”.

דן אשוורת’, המנהל הספורטיבי החדש של מנצ’סטר יונייטד אמר:

“עם שני גביעים בשתי העונות האחרונות, אריק חיזק את מעמדו כאחד המאמנים המצליחים בעקביות בכדורגל האירופי.
בעוד שהסקירה של המועדון על העונה שעברה הדגישה תחומים לשיפור, היא גם הגיעה למסקנה ברורה שאריק היה השותף הטוב ביותר עבורנו לעבוד איתו כדי להגביר את הסטנדרטים והתוצאות.
קבוצת השחקנים והצוות הזו כבר הראתה שהם מסוגלים להתחרות ולנצח ברמה הגבוהה ביותר; עכשיו אנחנו צריכים לעשות את זה בצורה עקבית יותר.

עם צוות מנהיגות הכדורגל המחוזק שלנו, אנו מצפים לעבוד יד ביד עם אריק כדי להשיג את השאיפות המשותפות שלנו עבור מועדון הכדורגל הזה”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן