רשמי: דה זרבי יעזוב את ברייטון בסוף העונה

המאמן האיטלקי שמחוזר על ידי באיירן מינכן עוזב את ברייטון - האם דה זרבי בדרכו אל הבונדסליגה?

“אני עצוב מאוד לעזוב את ברייטון, אבל אני מאוד גאה במה שהשחקנים והצוות שלי השיגו עם התמיכה של כולם במועדון והאוהדים הנהדרים שלנו בשתי העונות ההיסטוריות האחרונות. הסכמנו לסיים את הזמן שלי בברייטון (…)”, סיפר דה זרבי.

ברייטון עצמה הודיעה בעצמה בקצרה על הפרידה:

“ברייטון והוב אלביון מאשרים כי המאמן הראשי רוברטו דה זרבי יעזוב את המועדון לאחר משחק הפרמיירליג האחרון של העונה מול מנצ’סטר יונייטד מחר.”

📍דה זרבי הוא הבחירה המועדפת על מקס אברל של באיירן מינכן מהיום הראשון, אחרי צ’אבי אלונסו. היו שיחות קונקרטיות בין אברל ודה זרבי בשבועות האחרונים!

דה זרבי אמנם רק בן 44, אך כבר הספיק להטביע את חותמו בכדורגל העולמי. החוזקה של דה זרבי היא בחדשנות שהוא מביא איתו והעובדה שמחשיבים אותו ברחבי אירופה למאמן העתיד של הכדורגל האירופי. האיטלקי פרץ לתודעת הכדורגל כאשר אימן את סאסוולו מ-2018 עד 2021, שם הוא הביא לראשונה את פילוסופיית הכדורגל הייחודית שלו, אשר בזכותה הקבוצה סיימה בשמינייה הראשונה באיטליה. הישג נאה ביותר לקבוצה שעלתה לסרייה א’ לראשונה רק בשנת 2013. לאחר ההצלחה בססואלו, הוא עבר לשחטאר דונייצק ומשם לברייטון, שם הוא פורח אפילו יותר. את ברייטון הוא הוביל בעונה שעברה לגמר הגביע האנגלי ולמקום השישי אשר העניק ל”שחפים” הופעה ראשונה אי פעם בטורניר אירופי. בהנהגתו, ברייטון הפכה לחממת צעירים, כאשר שיחקו תחתיו בין היתר אלכסיס מקאליסטר, דניז אונדב ולאנדרו טרוסאר. ברייטון קיבלה מקום של כבוד בליגה האנגלית, ולמרות עונה לא מזהירה, העתיד שלה נראה ורוד ביותר.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן