רשמי: דה יונג סיים את העונה

פרנקי דה יונג שהוחלף עוד במחצית הראשונה על ידי פדרי, גמר את העונה עם פציעה חוזרת בקרסול

אחרי ההפסד הכואב בקלאסיקו בדקה ה-90, פרנקי דה יונג הקשר ההולנדי סיים את העונה.

הקשר המוכשר שחזר מפציעה להרכב הקבוצה בצמד המשחקים מול פריז סאן ז’רמן ברבע גמר ליגת האלופות. חזר לפתוח במשחקי הליגה ופתח לראשונה בהרכב בקלאסיקו שנערך אמש (ראשון), מאז משחק הליגה הקודם בו פתח מול חטאפה בחוץ ב-24 לפברואר השנה.

דה יונג פתח את המשחק והציג יכולת טובה כשכבר אחרי 45 דקות השלים מסירת מפתח אחת ועמד על 100% דיוק במסירות. אך בדקה ה-45 של המשחק בתחילת תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ואלוורדה ניגש לתקל את הכדור ופגע ברגלו של דה יונג. הקשר ההולנדי הצעיר התקשה לקום על רגליו, ופונה מהמגרש ממרר בבכי על אלונקה, בזמן ששני קהלי הקבוצות מריעים לו במחיאות כפיים.

זאת הפציעה הרביעית של דה יונג העונה והשלישית בסך הכל בעקב, כשלכל אורך העונה החמיץ דה יונג 21 משחקים. דה יונג שסובל מנקע חמור ברגלו, יחמיץ את שאר משחקי הליגה ולא צפוי לחזור לשחק לפחות בחמשת השבועות הקרובים.

כשהיורו בפתח גם בנבחרת הולנד רונאלד קומאן ועוזריו נושאים עיניים בדאגה לברצלונה, להבין עד כמה חמורה פציעתו של פרנקי והאם יוכל להיות כשיר לטורניר שיפתח ב-14.6. נבחרת האוראנג’ תפתח את הטורניר במשחק מול פולין, כשבביתה מתמודדות גם נבחרת צרפת ואוסטריה.

דה יונג הוזכר לאחרונה כמי שעשוי לעזוב בסוף העונה ואם אכן לא יחזור למגרשים יותר, כפי שנראה, לא מן הנמנע שראינו את משחקו האחרון במדי הבלאוגרנה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן