🚨 רשמי: דניאלה דה רוסי מחליף את מוריניו ברומא


🚨 המיוחד פוטר מרומא אחרי שנתיים וחצי ואת מקומו יתפוס דניאלה דה רוסי לחצי השנה הקרובה

בחוזהו ישנה אופציה להארכת ההתקשרות במידה ושני הצדדים ירצו בכך.

קריירת האימון של דניאלה דה רוסי החלה כעוזר מאמן נבחרת איטליה בתקופתו של רוברטו מנצ’יני במהלך זכייתה ביורו 2020.
לאחר מכן דה רוסי עבר לתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות של איטליה (עד 15 + עד 20) ולאחר מכן חזר לתפקיד העוזר של מנצ’יני במהלך מוקדמות גביע העולם.

באוקטובר 2022 הוא זכה לקבל את תפקיד האימון הראשי הראשון שלו כמאמנה של ספאל מהליגה האיטלקית השנייה, אך עזב אותה לאחר כחצי שנה בעקבות כשלונה של הקבוצה שמוקמה במקום ה 18 בליגה עם עזיבתו.

 

דה רוסי כאמור מחליף את ז׳וזה מוריניו שנכנס לעמדת מאמן רומא ב-2021 השתלב מצוין באיטליה.

הוא הוביל את רומא לזכייה היסטורית בקונפרנס ליג אחרי ניצחון 1-0 קטן גדול נגד פיינורד, שהיווה את התואר הראשון בהיסטוריה של הקבוצה מבירת איטליה.

עונה לאחר מכן הפורטוגלי לקח את רומא לגמר אירופי back to back, אך לצערו הפעם רומא לא הייתה עם ידה על העליונה ונכנעה בדו קרב מהנקודה הלבנה לסביליה.

מאז אותו הגמר, רומא לא הצליחה לטפס חזרה ולא שכנעה לא בליגה ולא באירופה, ולצד תוצאות לא משכנעות גם החלו מחלוקות בין מוריניו להנהלת רומא בנוגע לעתיד המועדון.

8 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים זה מה שהצליחה הקבוצה מהבירה להשיג העונה בליגה, כשהיא מוצאת את עצמה במקום ה-9 בסריה א’ ונחשבת לאחת הקבוצות המאכזבות באיטליה ובאירופה לצד אלופת הליגה בעונה הקודמת נאפולי שמקדימה אותם במקום אחד.

באירופה גם כן לא הצליחה לטפס כשהפסידה את הכרטיס הישיר לנוקאאוט בשלב הבתים לסלאביה פראג ותיאלץ לפגוש הפלייאוף האירופית את פיינורד.

לאור התוצאות הללו העונה, החליטו מוריניו ורומא להיפרד ולצאת כל אחד לדרכו.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן