רשמי | ההתאחדות הספרדית מענישה את חטאפה

בעקבות מקרה הגזענות במשחק האחרון מול סביליה, ההתאחדות הספרדית לכדורגל בחרה להעניש את חטאפה בעונש חמור

שלושה משחקי בית ללא קהל וקנס של 27,000 יורו הוטלו על חטאפה בעקבות מקרה הגזענות האחרון שחווה אקוניה הקשר הארגנטיני של סביליה בשבת

במשחק האחרון שנערך באצטדיון אלפונסו פרס של חטאפה, במהלך הדקה ה-67, המשחק נעצר בעקבות קריאות חוזרות ונשות מהיציעים כלפי הקשר הארגנטיני ומאמנו. לטענתם אוהדי חטאפה התגרו בהם וצעקו לעברם, “קוף קוף”. חטאפה מצידה טענה כי תפסה את האוהד והסגירה אותו לרשויות, “האוהד כבר אותר, הוא בן 47, חבר במועדון והוא בידי המשמר האזרחי ואנחנו נדווח עליו”. האוהד נתפס לאחר שארבעה אוהדים שישבו סביבו הודו שצעק וקילל והסגירו את שמו.

נשיא המועדון אנחל טורס בחר להוסיף ואמר, “אנחנו הולכים לגרש את האדם הזה, אנחנו נתקשר אליו ונודיע לו את זה. יש כאן חוקים, לדעתי זה 5 שנים אבל אם זה לכל החיים אנחנו נגרש אותו לכל החיים מהמגרשים שלנו”. אנחל התייחס גם לעונש שהוטל על חטאפה ואמר, “העונש הזה היה בלתי צפוי ולא שפוי, זה היה בסך הכל בן אדם אחד חסר כבוד מהיציע”.

מי שעוד בחר להתייחס למקרה הוא ויניסיוס ג’וניור ממובילי המלחמה בגזענות ההולכת וגואה ביציעי ספרד, “השבוע, אפילו לא אשחק באף משחק ליגה, אבל מצאתי שלושה מקרים שפלים של גזענות בספרד, רק בשבת.” הוא הוסיף וכתב, “אני רוצה לשלוח תמיכה לאקוניה ולמאמן סביליה קיקה פלורנס, סאר שחקנה של ראיו מחדאונדה אני מקווה שהאומץ שלכם יעורר השראה באחרים.” סאר מהליגה השלישית חווה גזענות מהיציע והקבוצה שלו החליטה לרדת מהמגרש.

ויני סיכם ואמר, “יש להוקיע את הגזענים. המשחקים לא יכולים להמשיך עם נוכחותם ביציע. לא ננצח עד שהגזענים יגורשו מהאצטדיונים וישלחו ישירות לכלא – היכן שמגיע להם להיות!”‌‌

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן