🚨רשמי: הוגו לוריס מצטרף ללוס אנג’לס מה-MLS

🚨הוגו לוריס יעזוב את טוטנהאם עם כניסת חלון ההעברות של ינואר ויצטרף לקבוצה האמריקאית לוס אנג’לס.

השוער הצרפתי הוגו לוריס בן 37, יסיים את חוזהו בטוטנהאם בסוף העונה, ויעזוב בחלון הקרוב את הקבוצה שאת מדיה לבש מאז 2012, כדי להצטרף ללוס אנג’לס בMLS.

המועדון מצפון לונדון, שבו הוא היה קפטן שמונה שנים, יתן מחווה של כבוד לאלוף העולם 2018 בנוכחותו לפני משחק ביום ראשון מול בורנמות’ באצטדיון טוטנהאם.

הוגו לוריס בהודעת פרידה לאוהדי טוטנהאם: “תודה על תמיכתכם מהיום הראשון, זו הייתה זכות גדולה להיות אחד מכם, אחד מהקפטנים שלכם במשך שנים רבות, ואני חושב שזה סוף הפרק. אתם תמיד תהיה בליבי, לאורך כל חיי טוטנהאם תמיד תהיה מקום מיוחד עבורי ועבור כל משפחתי.

בשמם, אני רוצה להגיד לכם תודה על כל הזכרונות שהיו לנו ביחד, כל הרגשות שעברנו, ואני רק רוצה לאחל לכם כל טוב בעשור הבא כי מגיע לכם את הטוב ביותר”.


הוגו לוריס אמור היה להפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב לאחר שסירב להאריך את חוזהו אצל התרנגולים ואחרי שהביע את הרצון לגלות “משהו אחר” אחרי 447 משחקים ואחת עשרה עונות בלונדון. הקבוצה של אנג’ פוסטקוגלו הביאה במקומו את השוער האיטלקי ויקאריו והפקידה את סרט הקפטן בידי כוכב הקבוצה יונג-מין סון. ההופעה האחרונה של לוריס במועדון הייתה ב-23 באפריל, לאחר מכן הוא הוחלף במחצית בהפסד 6-1 לניוקאסל בפרמיירליג, עם פציעה בירך. הפציעה הזו גרמה לו להחמיץ את כל סוף העונה שעברה.

שוער צרפת לשעבר עם 145 הופעות (שיא צרפתי), פרש מנבחרת צרפת מאז ההפסד בגמר גביע העולם ב-2022 מול ארגנטינה.

3 תגובות
  1. רוני כותב

    נעלם מ2018, שוער אוברייטד עם הבלחות מעת לעת.
    ביום שכמעט רב מכות עם סון בטוטנהאם הבנתי גם שהוא חלאה, כולם מכירים את האופי של סון וזה בהחלט מעיד על ה”קפטן” הוגו לוריס.

  2. מיקאל כותב

    פיז דה פוט, סוף סוף.

  3. דן כותב

    תהליך טוב של טוטנהאם.
    קפטן ראוי יותר + שוער הרבה יותר טוב לפחות ביכולת של היום לדעתי ויקאריו הטוב ביותר בפרמייר ליג.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן