רשמי | המנהל הטכני של מנצ’סטר יונייטד ג’ון מורט’ו מתפטר

המפכה המקצועית באולד טראפורד ממשיכה לאחר 10 שנים בתפקיד ג'ון מורט'ו עוזב את השדים האדומים

הרכבת לא עוצרת, לאחר יותר מ-10 שנים בתפקיד ג’ון מורט’ו, מנהלה הטכני של יונייטד מתפטר מתפקידו

מורט’ו (50) שהגיע למועדון בשנת 2013, אחרי שעבד באברטון ופולהאם, החל את הקריירה שלו בשדים האדומים בתפקיד מנהל האקדמיה והסקאוט. בשנת 2016 מונה מורט’ו לראש מרכז הפיתוח ביונייטד, כאשר חמש שנים מאוחר יותר מונה לתפקיד המנהל המקצועי הבכיר של הקבוצה אותו הוא ממלא עד היום. מורט’ו היה בורג משמעותי בעסקה להבאת אריק טן האח בשנת 2022, כאשר היה אחראי לבניית הצוות שסביבו הכולל בין היתר את סגן המאמן, המנהל התפעולי והמנהל הטכני.

לאורך כל תקופתו מאז מונה לתפקיד המנהל המקצועי בשנת 2021, הוצאות יונייטד הגיעו לכדי 518 מיליון ליש”ט, כשמורט’ו זוכה לביקורת רבה מהקהל הרחב והתקשורת, על התנהלות יונייטד בשוק העברות עליה היה אחראי.

ג’ייסון וילקוקס המנהל הטכני הקודם של סאות’המפטון מהצ’מפיונשיפ ומנהל מחלקת הנוער במנצ’סטר סיטי לשעבר, עליו דווח כאן באתר, מיועד להגיע ולהחליף את מורט’ו בתפקידו. וילקוקס (53), מצטרף לשורה ארוכה של החתמות חדשות בצוות המקצועי, ובניהם דן אשוורת’ מנהלה המקצועי של ניוקאסל וברייטון לשעבר שעתיד להגיע בקרוב ולעומאר בראדה מנכ”ל מנצ’סטר סיטי שעתיד לחצות את הכביש ולהצטרף לשדים האדומים בקיץ.

נראה שפעילותיו של ג’ים רטקליף מאז חתם ביונייטד לא תמו, וכי המפכה המקצועית אותה בוחר להנחיל באולד טראפוד מתחילה בראש. רטקליף הבהיר בעצמו כמה חשובה לו הפגיעה באנשי צוות נכונים, “אתה חייב להאמין בכדורגל, אתה חייב להאמין במנצ’סטר יונייטד, לפגוע בכל הפרטים, באנשים הנכונים הנמצאים במקומות הנכונים ועושים את הדברים הנכונים”.

יהיה מסקרן לראות עד כמה השינויים בתפקידים מקצועיים ישפיעו על העונה הקרובה של יונייטד, והאם יונייטד צריכה מהפכה אחרת גם על המגרש והקווים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן