רשמי : אדין טרזיץ’ עוזב את דורטמונד

המאמן הצעיר שהגיע לקבוצה לפני כשלוש שנים, והצליח להוביל אותה לגמר ליגת האלופות עוזב את המועדון לאחר סכסוך עם ההנהלה | כל הפרטים

אדין טרזיץ’ עוזב את ברוסיה דורטמונד לאחר כשלוש שנים בתפקיד.

טרזיץ’, שהגיע אל הקבוצה כאוהד מן המניין, הצליח לסחוף אותה בתוך שנתיים להשיגים יוצאי דופן שנפלו אך ברגע האחרון. על פי הדיווחים האחרונים, המאמן בן ה-41 שהוביל את דורטמונד לגמר ליגת האלופות האחרון בו הפסידה לריאל מדריד, הסתכסך עם ראשי המועדון והשחקנים כשבראשם עמד קפטן הקבוצה מאטס הומלס, אשר התלוננו כי המאמן לא מסוגל להוביל את הקבוצה לזכייה בתארים.

טרזיץ’ מצידו התלונן לראשי המועדון כי הוא לא קיבל מספיק כבוד והערכה שהוא היה ראוי לו, לפחות בעיניו, לאור ההישגים יוצאי הדופן אותם אליהם הוא הוביל את הקבוצה. טרזיץ’ עוזב את הצהובים שחורים עם גביע גרמני אחד, סגנות הבונדסליגה בעונת 2022/23 והגעה לגמר ליגת האלופות בעונה החולפת – שלישי אי פעם בתולדות המועדון.

בהודעת הפרידה שלו אמר המאמן: “אוהדי דורטמונד יקרים, למרות שממש קשה לי להגיד את זה עכשיו אני עוזב את ברוסיה דורטמונד היום. היה לי הכבוד להוביל את הקבוצה לזכייה בגביע הגרמני, ולהישג שהשגנו לאחרונה בליגת האלופות. שאלתי את הממונים עליי, על החלטות שלהם לאחר הגמר בוומבלי, כי אחרי תשע שנים בקבוצה, שש שנים בצוות האימון ועוד שנתיים וחצי כמאמן ראשי, הרגשתי שהמועדון זקוק להתחלה חדשה עם מאמן חדש על הקווים. כל מי שמכיר אותי יודע שתהליך קבלת ההחלטה הזאת בשבועות האחרונים, לא הייתה קלה עבורי. יש לי שני לבבות פועמים. אבל אחרי החלטה קשוחה, אני רוצה לאחל לברוסיה דורטמונד את הטוב ביותר, ולהודות לכם, להתראות”.

לאחר עזיבתו של המאמן הגרמני, כבר סומן מחליפו העתידי, כשנורי שאהין הטורקי ששיחק בעבר במדי הקבוצה וזכה באליפות הליגה ובגביע גרמני, נמצא על הכוונת של ראשי המועדון. נורי, שהיה עוזר המאמן בעונה החולפת, עתיד לתפוס את מקומו של טרזיץ בעמדת המאמן הראשי בעונה הבאה. שאהין אימן בעבר את אנטליהספור מהליגה הטורקית, בה לא זכה להצלחה רבה ופוטר מתפקידו.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן