🚨רשמי: סר ג’ים רטקליף אושר רשמית כבעל המיעוט במנצ’סטר יונייטד

🚨שחר של יום חדש. התאריך ה 20.02.2024 יכול להיות נקודת המפנה בכל הקשור למצבו ועתידו של מועדון הכדורגל מנצ’סטר יונייטד.
סר ג’ים רטקליף השלים אמש את רכישתו של 25% ממניות המועדון B ו-25% ממניות המועדון A, לאחר עמידה בכל התנאים, כולל אישורים מההתאחדות לכדורגל ומהפרמיירליג.

מנכ”ל אינאוס, סר ג’ים רטקליף, השלים סופית את רכישת סך 27.7% ממניות מנצ’סטר יונייטד. רטקליף נחשף כבעל מיעוט בדצמבר, אך העסקה בשווי 1.3 מיליארד ליש”ט אושררה כעת על ידי כל הצדדים הרלוונטיים.

סר ג’ים רטקליף אמר: “להיות בעלים משותף של מנצ’סטר יונייטד זה כבוד גדול ומגיע עם אחריות גדולה. זה מסמן את השלמת העסקה, אבל רק ההתחלה של המסע שלנו להחזיר את מנצ’סטר יונייטד לפסגת הכדורגל האנגלי, האירופי והעולמי, עם מתקנים ברמה עולמית לאוהדים שלנו. העבודה להשגת יעדים אלו תואץ מהיום”.

ג’ואל גלזר, יו”ר משותף בכיר, אמר: “אני רוצה לברך את סר ג’ים כבעלים משותף ומצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק איתו ועם INEOS Sport כדי לספק עתיד מזהיר למנצ’סטר יונייטד”.

חברת INEOS הצהירה אמש באתרה:

מנצ’סטר יונייטד היא אחת מקבוצות הספורט הפופולריות והמצליחות בעולם, המשחקת באחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר על פני כדור הארץ. דרך מורשת הכדורגל של 146 השנים שלנו זכינו ב-67 גביעים, מה שמאפשר לנו לפתח את מה שאנו מאמינים שהוא אחד ממותגי הספורט והבידור המובילים בעולם עם קהילה גלובלית של 1.1 מיליארד מעריצים ועוקבים. בסיס האוהדים הגדול, הנלהב והמעורב שלנו מספק למנצ’סטר יונייטד פלטפורמה עולמית ליצירת הכנסות משמעותיות ממקורות רבים, כולל חסות, מרצ’נדייז, רישוי מוצרים, שידור ויוזמות משחק אשר בתורם, מממנות ישירות את היכולת שלנו להשקיע מחדש במועדון.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן