רשמי: תומאס סולטאני חתם במכבי חיפה

השוער היהודי-ארגנטינאי חתם רשמית בקבוצה מהכרמל | כל הפרטים

מכבי חיפה מחתימה שוער חדש.

המועדון מהכרמל הודיע היום (חמישי) רשמית על החתמתו של תומאס סולטאני.

סולטאני הוא יהודי ממוצא ארגנטינאי, ששיחק בעונה החולפת במדי ארסנל סרנדי. השוער החדש מגיע על מנת לשמש כגיבוי לשריף כיוף, שככל הנראה ימשיך כשוערה הראשון של מכבי חיפה בעונה הקרובה. ההחלטה להחתים את סולטאני הגיעה לאחר החלטתו של השוער השני, איתמר ניצן, לפרוש לאחר סיום העונה שעברה. השוער נחת בישראל בתחילת השבוע, סייר במתקנים ועבר את הבדיקות הרפואיות.

לאחר החתימה הרשמית אמר סולטאני: “אני נרגש לבוא לשחק בישראל ולחתום במועדון ענק כמו מכבי חיפה. מחכה כבר לפגוש את הקהל הירוק”.

המנהל המקצועי של מכבי חיפה, גל אלברמן, אמר לאחר החתימה כי: “אני מאד שמח להודיע על הצטרפותו של תומאס סולטאני למשפחה הירוקה. עקבנו מקרוב על גרף ההתקדמות בקריירה של תומאס ואנחנו בטוחים שהוא ימשיך להתפתח במדים הירוקים. אני רוצה לאחל לתומאס התאקלמות מהירה והצלחה רבה”.
סולטאני בן ה-25 הוא השוער המוביל של קבוצת ארסנל סרנדי המשחקת בליגה הארגנטינאית השנייה, הממוקמת כרגע במקום ה-11 בליגה ומשמש כשוער הראשון של הקבוצה, כשהוא סופג 11 שערים ב-14 משחקים, בהם גם הצליח לשמור שש פעמים על רשת נקייה. למכבי חיפה יש ניסיון עם שוערים זרים כשבעבר נחתו פה ג’ו קוזמינסקי וג’וש כהן, כשהאחרון אף זכה בשחקן העונה בעונת האליפות של הקבוצה ב-2020/21, זאת בנוסף לניית’ן בקסטר שכמעט חתם בקיץ שעבר אך בחר לעבור לבולטון מהליגה השלישית באנגליה.
השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן