שוורצגלבן, רוסונרי או בכלל תותחן: איפה ישחק גיראסי בעונה הבאה?

אחרי שהחלוץ היה בדרך הבטוחה לדורטמונד, ארסנל ומילאן מצטרפות למירוץ | כל הפרטים

סרו גיראסי מושך עניין ממספר מועדונים גדולים באירופה.

לאחר שנראה היה שדורטמונד בדרך הבטוחה להחתים את החלוץ מגינאה, ההצטרפות של ארסנל ומילאן למירוץ אחריו עשויה לטרוף את הקלפים

בשבועות האחרונים דווח שהאנגלים מעוניינים להחתים את בנג’מין ששקו הסלובני מר.ב לייפציג והאיטלקים לעומתם נראו כיעד הבא של ג’ושוע זירקזי מבולוניה. אך לבסוף, ששקו בחר להאריך את חוזהו בלייפציג, וסוכנו של זירקזי דורש עמלה של כ 15 מיליון יורו, אותה המילאנזים לא מוכנים לשלם. לכן שתי הקבוצות זקוקות כעת לחלוץ, והן מפנות את מאמציהן לסקורר משטוטגרט.

דורטמונד עדיין נראית כיעד הריאלי ביותר עבור גיראסי, והיא מאוד מעוניינת בחלוץ. הצהובים-שחורים עשויים להציע עסקת טרייד שתוביל לכך שחלוצם של השוורצגלבן ונבחרת גרמניה, ניקלאס פולקרוג, יעשה את הדרך ההפוכה בתמורה לגיראסי.

השחקן עצמו מחזיק בסעיף שחרור אטרקטיבי במיוחד בקבוצה הגרמנית בגובה 17.5 מיליון יורו בלבד, דבר שיקל מאוד על כל קבוצה שמעוניינת בו להוציא את העסקה אל הפועל.

גיראסי, בן ה-28, חווה השנה עונת שיא בכל קנה מידה אפשרי. הוא כבש 28 שערים באותו מספר משחקים, אליהם הוא הוסיף גם 3 בישולים. חלוצה של נבחרת גינאה סיים במקום השני באירופה במרוץ לנעל הזהב, מעל שמות כמו האלאנד ואמבפה, ובמקום השני בליגה הגרמנית, המשותף לשני ההישגים האלו שמעליו נמצא רק שחקן אחד – הארי קיין.

חלוצה של שטוטגרט הציג העונה סט יכולות של חלוץ מודרני ושלם: מהיר, חזק, גבוה אך בעל דריבל טוב ויכולת מסירה לא רעה בכלל. הצצה קטנה בסרטון של רגעי שיא מהעונה האחרונה יראה גם מגוון מאוד רחב של שערים – צ’יפ עדין מעל השוער או בדחיקה מקרוב, פצצה מחוץ לרחבה או אחרי דריבל שבו הוא משאיר מספר שחקנים מאחור שמסתיים בפס מדוייק לפינה, גיראסי יכול לעשות הכל.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן