שחף של יום חדש: ינקובה מינטה סגר בברייטון

שחקן הכנף הגמביאני, שהודיע כי יעזוב את ניוקאסל בשבוע האחרון, סגר בברייטון | כל הפרטים

ינקובה מינטה בדרך לברייטון.

שחקן הכנף הגמביאני, ששיחק בעונה החולפת בהשאלה בפיינורד ההולנדית, יעזוב את ניוקאסל. ברייטון עתידה לשלם 30 מיליון פאונד עבור הכישרון הצעיר, והוא עתיד להגיע בתחילת השבוע הקרוב לבדיקות רפואיות בקבוצה. מינטה צפוי לחתום אצל ה’שחפים’ על חוזה לטווח ארוך – עד קיץ 2029.

לקראת העזיבה הצפויה, התעורר עניין רב סביב מינטה במועדונים רבים ברחבי היבשת. בין היתר דווח על התעניינות מדורטמונד, רומא, מארסיי וליברפול, אותה מאמן כיום מאמנו בעונה החולפת בפיינורד – ארנה סלוט. מינטה הוחתם בקיץ שעבר על ידי מנהל הכדורגל לשעבר של ‏‏ניוקאסל‏‏, דן אשוורת’, תמורת 6.5 מיליון ליש”ט בלבד ממועדון הכדורגל הדני אודנסה. עם חתימתו בקבוצה האנגלית, הושאל החלוץ לפיינורד ההולנדית, במדיה כבש 10 שערים ובישל חמישה בישולים ב-27 משחקים בלבד.

סוכנו של מנטה, באקרי בוג’אנג, סיפר בראיון בשבוע שעבר כי השחקן בדרך החוצה: “זה נכון שניוקאסל מוכנים למכור את השחקן אם יקבלו הצעה טובה. מהצד שלנו, אם ניוקאסל רוצה למכור למועדון ברמה גבוהה, אנחנו בהחלט נהיה מוכנים. אנחנו בקשר עם כמה מועדונים”.

הסוכן הוסיף ואישר כי לשחקן יש סיכום עם מועדון ספציפי, שהתברר כעת כי מדובר בברייטון: “אני לא יכול לאשר שמות של מועדונים שנמצאים איתנו בקשר. סיכמנו תנאים עם אחד המועדונים. אז עכשיו השאר עם ניוקאסל”.

כעת לאחר חתימתו בקבוצות החדשה של פביאן הירצלר, שמונה בחודש שעבר למאמן במקומו של רוברטו  דה זרבי, יקווה מינטה לקבל הזדמנות בליגה האנגלית, ולהוכיח את עצמו גם ברמות הגדולות למרות גילו הצעיר.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן