שטפן אורטגה שוקל לעזוב את מנצ’סטר סיטי

בצל הדיווחים על עזיבה של אדרסון, גם שוערה השני של סיטי שוקל את המשך דרכו | כל הפרטים

שוערה השני של מנצ’סטר סיטי, שטפן אורטגה, שוקל את המשך דרכו במועדון.

אורטגה, בן ה-31, מחזיק בחוזה במנצ’סטר סיטי עד שנת 2025. רק ביום ראשון האחרון הוא זכה באליפות השנייה ברציפות שלו, כשעמד בין הקורות של קבוצתן במשחק בו קבוצתו של פפ גווארדיולה הוכתרה לאלופת הפרמייר ליג עונה רביעית ברציפות.

אורטגה, שהגיע לסיטי בהעברה חופשית ביולי 2022, פתח כאמור בניצחון ההיסטורי ביום ראשון על ווסטהאם, וגם רשם שורה של הצלות מכריעות במהלך הניצחון הגורלי בשבוע שעבר על טוטנהאם.

אורטגה גם צפוי לפתוח בין הקורות של סיטי ביום שבת הקרוב בגמר הגביע נגד מנצ’סטר יונייטד, במה שעשוי להיות משחקו האחרון במדי סיטי. על פי מספר דיווחים, גוברים הסיכויים ‏‏שמנצ’סטר סיטי‏‏ תמכור את השוער לאחר שהשיחות על הארכת חוזהו הגיעו למבוי סתום.‏ למרות שהשוער רשם 18 הופעות בכל המסגרות עד כה העונה, הוא שוקל את המשך דרכו במועדון כשוער שני.

עזיבה של אורטגה תעמיד את אנשי מנצ’סטר ‏‏סיטי‏‏ בפני דילמת שוערים גדולה, כאשר השוער הראשון של הקבוצה, אדרסון, עשוי לעזוב גם כן את המועדון בקיץ הקרוב. אדרסון מעורר עניין רב בסעודיה, ולמרות שיש לו חוזה עד 2026 הוא גם שוקל האם להמשיך בסיטי.‏

למרות חוסר הוודאות סביב עתידו והדיווחים האחרונים על עזיבה אפשרית, אורטגה דווקא רמז לכאורה שהוא עשוי להישאר ‏‏במנצ’סטר סיטי‏‏ בעונה הבאה. השוער דיבר במהלך חגיגות האליפות ביום ראשון. האחרון ואמר כי: “אין באמת סיבות לא להישאר כאן. אני חושב ששיחקתי 19 משחקים אז אני מקבל את דקות המשחק שלי. אני מרגיש טוב כאן, גם המשפחה שלי.‏ יצטרכו להיות הצעות שהן הרבה יותר טובות ‏‏מסיטי‏‏ ואני כרגע לא רואה את זה”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן