שנה שביעית למספר 7 | ערן זהבי ממשיך במכבי תל אביב

הכוכב של הצהובים ימשיך לעונה נוספת | כל הפרטים

הנה זה מגיע!

ערן זהבי חתם אמש (ראשון) על חוזה חדש לעונה נוספת במדי מכבי תל אביב עם אופציה לשנה אחת נוספת.

עד אתמול לא היה ידוע האם הישראלי ימשיך שנה נוספת במכבי תל אביב או שמא יחליט לתלות את נעליו ולסיים את חלקו בכדורגל.

מכבי תל אביב וערן זהבי כבר הגיעו להבנות כלכליות כבר בשבוע האחרון, אך זהבי ביקש עוד זמן לעצמו כדי לגבש את ההחלטה. כעת, כאמור, ערן החליט להמשיך עונה נוספת בכדורגל הישראלי, עונה נוספת אצל האלופה מכבי תל אביב.

מיץ גולדהאר בעלי מכבי תל אביב אמר לאתר הרשמי לאחר ההודעה: “ערן הוא שחקן שהראה פעם אחר פעם כמה הוא ווינר ומנהיג. לאחר הזכייה באליפות בשנה שעברה, הקמפיין הקרוב צפוי להיות מאתגר עוד יותר. העבודה של שמירה על התואר ושיפור מהעונה שעברה יחלו בפולין. אני בטוח כי כולם יצטרפו אלי בתמיכה בקבוצה בשעה שאנחנו יוצאים למסע חדש.”

זהבי עצמו אמר לאחר הארכת החוזה כי: “אני שמח ונרגש להמשיך במסע המופלא הזה. זה נכון שלקחתי את הזמן ביחד עם המועדון למחשבות מה נכון לנו אבל הרעב לתארים במקום שאני כל כך אוהב ניצח כל מחשבה אחרת. יאללה מכבי!”.

זהבי חזר למכבי תל אביב בתחילת חלון ההעברות של קיץ 2022 כחלק מהמהפכה שביצעה הקבוצה בסגל. מטרתו העיקרית של השחקן הייתה החזרת האליפות לקריית שלום לאחר שנתיים בלעדיה. בעונת 2022/23 זה היה רחוק משם, והעונה הסתיימה במפך נפש ובמקום השלישי בלבד. אולם בשנת 2023/24 המציאות הייתה שונה לחלוטין, כאשר החלוץ בצהוב-כחול כבש 39 שערים ב55 הופעות, והצליח להגיע למטרה שלו – כשזכה בסיום העונה באליפות. בנוסף לכך, הישראלי זכה בתואר שחקן העונה, בגיל 36. ערן גם הוביל את מכבי תל אביב עד לשלב שמינית גמר הקונפרס ליג, שם נעצרה על ידי האלופה המכהנת אולימפיאקוס.

3 תגובות
  1. מעריץ של כרובי כותב

    ניסים למה אתה לא קורא לו ה7 של תל אביב?? 😂😂😂

    1. ניסים חליבה כותב

      יציאה חזקה שלך ידידי!

  2. שילוני שלמה כותב

    אין על ערן זהבי שחקן מס 1 בארץ

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן