שערוריה במנהרה | קונור גלאגר סירב ללחוץ יד של ילד שחור

רגע לפני שעלה למשחק, נתפס קפטן הכחולים מתעלם ללחוץ יד לילד שחור. כל הפרטים מהסערה החדשה באנגליה.

מצלמת מנהרת השחקנים בסטמפורד ברידג’ תיעדה סרטון שמופץ ברשתות החברתיות, בה נראה קונור גלאגר רגע לפני שעלה למשחק מול ברנלי בשבת האחרונה, מתעלם במכוון מללחוץ את ידו של ילד שחור.

האירוע, שהתרחש רגע לפני תחילת המשחק שנגמר בתוצאה 2-2 והוסיף לעונה הרע שעוברת צ’לסי השנה, גרם להד תקשורתי נרחב בתקשורת באנגליה וברשתות החברתיות, כשגלאגר, שאף עלה כקפטן הקבוצה, מואשם שפעל בצורה גזענית.

מאמן צ’לסי, מאוריסיו פוצ’טינו, התייחס למקרה במסיבת העיתונאים בסוף המשחק ואמר: “זה הרגיז אותי. זו לא הייתה הכוונה. הוא היה בסדר לשני הילדים וכשאתה משחק כדורגל אתה מתמקד בהרבה דברים בתחילת המשחק ולפעמים דברים יכולים לקרות”. פוצ’טינו המשיך ואמר: “אנשים מנסים למצוא דברים כאלה כדי ליצור בלגן. אני מכיר את קונור ולהתעלם מילד אף פעם לא הייתה כוונתו. קונור הוא ילד נהדר, גדול ואכפת לו מכולם. אני שונא את זה כשאנשים מרגישים חופשיים להתעלל באחרים במדיה החברתית. זה כל כך פשוט לעשות את זה. איך אפשר להאמין שהכוונה של קונור הייתה להתעלם מהילד? בחייך, זה מעציב אותי מאוד”.

צ’לסי בחרה להתייחס למקרה באופן רשמי והוציאה הודעה רשמית לפיה: “מועדון הכדורגל של צ’לסי מודע לסרטון המופץ ברשתות החברתיות מהמשחק בשבת מול ברנלי, שהוצא ברובו מהקשרו. ההתעללות וההערות המשמיצות בעקבות קונור גלאגר הן לחלוטין בלתי מתקבלות על הדעת. אנו גאים להיות מועדון מגוון ומכיל, שבו אנשים מכל התרבויות, הקהילות והזהויות מרגישים רצויים”.

גלאגר, בן ה-24, שגדל במועדון ומשחק העונה כקפטן הקבוצה, שיחק בעיקר בהשאלות בליגה השנייה עד שקיבל את המקום וההזדמנות בהרכב על ידי פוצ’טינו. הוא כבש 4 שערים והוסיף 5 בישולים בכל המסגרות לאורך העונה כשהוא שותף ל-28 משחקי ליגה מתוך ה-30 ששיחקה צ’לסי.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן