תאי עבד האריך חוזה בפ.ס.וו איינדהובן

היהלום הישראלי מתחייב לקבוצה השנייה של אלופת הולנד וחותם עד 2026

תאי עבד חידש אמש (רביעי) את חוזהו בפ.ס.וו איינדהובן.

הקשר הצעיר נחשב לאחד הכישרונות הגדולים בקבוצה ההולנדית, והוא האריך את חוזהו בשנתיים נוספות.

עבד, ששיחק בעונה החולפת בקבוצת המילואים של המועדון, ייקח חלק בקדם העונה של הקבוצה הבוגרת, ולאחר מכן ימשיך לשחק בליגה השנייה בהולנד במדי קבוצת המילואים. כחלק מחוזהו של עבד הוא יוכל לבחור האם לנסוע עם הקבוצה הבוגרת למשחקים או לשחק בקבוצת המילואים. כמו כן, בחוזה החדש נקבע כי אם עבד לא יזכה ל-10 משחקים לפחות במדי הקבוצה הבוגרת במהלך העונה הקרובה – הוא יוכל לצאת בהשאלה למועדון אחר ללא סכום העברה.

עבד רשם 24 הופעות בליגה השנייה בעונה החולפת, בהן הוא כבש 4 שערים והוסיף בישול אחד. הוא לא נחשב לאחד משחקני המפתח של הקבוצה, שסיימה רק במקום ה-16 מתחת לקבוצות הצעירות של אייאקס ואלקמאר.

עבד, שהחל את הקריירה שלו במכבי תל אביב, חווה את הפריצה שלו ב-2021 כשחתם במחלקת הנוער של פ.ס.וו ל-3 שנים. במהלך התקופה הזו הספיק עבד לעשות היסטוריה עם נבחרת ישראל הצעירה באליפות אירופה עד גיל 19, כשהיה מהשחקנים המובילים של הנבחרת, שנעצרה רק בשלב הגמר בו היא הפסידה לאנגליה בהארכה. בשנת 2023 היה עבד חלק מסגל נבחרת ישראל עד גיל 19 במונדיאליטו, ושוב עשה היסטוריה עם הנבחרת שסיימה במקום השלישי אחרי שהדיחה את ברזיל בסיום מותחן אדיר. עבד אמנם לא כבש בטורניר, אך היה חלק משמעותי בהישג האדיר.

בתקופה שלו בפ.ס.וו עבד רשם 61 הופעות בכל הקבוצות הצעירות (32 הופעות בקבוצה עד גיל 18, 24 בקבוצה עד גיל 21, ועוד 5 בליגת האלופות עד גיל 19) בהן הוא כבש 19 שערים ובישל עוד 4 נוספים. כעת, הור מקבל אמון מהמערכת ההולנדית – בתקווה לעשות בקרוב את קפיצת המדריגה הגדולה.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן