תחנה חדשה: צ’ארון שרי חתם באנטוורפן

הקשר חתם לשנתיים בקבוצה הבלגית | כל הפרטים

🚨צ’ארון שרי חתם באנטוורפן.

הקשר ההתקפי, בן ה-35, חתם בקבוצה הבלגית לשנתיים, עד לסוף עונת 2025/26. שרי מגיע לאנטוורפן בהעברה חופשית, לאחר ששוחרר ממכבי חיפה בשל סיבות משפחתיות.

בהודעה הרשמית של הקבוצה נכתב כי: “צ’ארון שרי ההולנדי (35) חתם על חוזה עם רויאל אנטוורפן. שרי הוא קשר התקפי שהיה בעל ערך רב בניימכן העונה, שם הוא היה בתקופת השאלה. לשרי יש חוזה לשתי עונות באנטוורפן. ברוך הבא ובהצלחה, צ’ארון!”

שרי שיחק בחצי השנה האחרונה בניימכן ההולנדית, בה הוא כבש 6 שערים והוסיף 4 בישולים ב-18 משחקים. הוא אף הנחיל עם קבוצתו לפ.ס.וו את הפסדם היחידי העונה בליגה, וגם הגיע עם קבוצתו עד לגמר הגביע ההולנדי, שם הם הפסידו לפיינורד.

שרי הושאל לניימכן ההולנדית ממכבי חיפה בחצי העונה האחרונה בשל סיבות משפחתיות. הקשר הגיע למכבי חיפה בתחילת עונת 2019/20, ובארבע וחצי שנותיו במועדון הפך לאחד השחקנים המובילים ביותר במועדון, ואף לבש את סרט הקפטן. במהלך תקופתו במכבי חיפה, רשם שרי 214 הופעות בכל המסגרות, כבש 56 שערים ובישל עוד 46 פעמים. הקשר ההולנדי גם העפיל עם הקבוצה לשלבי הבתים של כל אחד משלושת המפעלים האירופיים, כשהעונה, מלבד העפלה לליגה האירופית, גם הוביל את מכבי למקום השלישי ולשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. הוא זכה עם מכבי חיפה בשלוש אליפויות, פעמיים באלוף האלופים ופעם אחת בגביע הטוטו.

אנטוורפן, אליה יצטרף שרי, תסיים את העונה הנוכחית במקום ה-6 בפלייאוף העליון של הליגה הבלגית, אחרי שניצחה רק פעם אחת בעשרת משחקיה האחרונים. בנוסף, אנטוורפן גם תיפרד היום במשחק האחרון של העונה מול אנדרלכט ממאנה מארק ואן בומל שעוזב.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן