תם ונשלם: קיליאן אמבפה חתם בריאל מדריד

הכוכב הצרפתי חתם סוף סוף באלופת אירופה | כל הפרטים

הסאגה הסתיימה: קיליאן אמבפה חתם רשמית בריאל מדריד, והוא ישחק במועדון הלבן החל מהעונה הבאה!

ריאל מדריד הגישה לאמבפה את הצעת החוזה הרשמית שלה כבר בינואר האחרון, והוא החליט ללכת על ההצעה. אמבפה חתם בריאל עד לשנת 2029, כאשר הוא צפוי להרוויח כ 15-20 מיליון יורו, סכום נמוך יותר משמעותית ממה שהרוויח בפריז סן ז’רמן.

יהיו לאמבפה בונוסים שמנים על שערים, תארים, זכייה בכדור הזהב וכו’ כשבריאל מדריד רוצים שאמבפה לא ירוויח יותר מהכוכבים של הקבוצה כעת כגון ויניסיוס ג’וניור וג’וד בלינגהאם, זאת בכדי לא לייצר פערים כלכליים והיררכיה לא בריאה.

אמבפה יקבל בונוס חתימה שמן מאד, בסך של כ 150 מיליון אירו, אך סכום זה לא ישולם במכה אחת אלא יתחלק לאורך כל שנות החוזה. בנוסף, במועדון הספרדי ייסכמו עם אמבפה על זכויות התדמית שלו.

אחרי שנים של אי ודאות ופלירטוט עם ריאל מדריד, קיליאן אמבפה זוכה סוף סוף להגשים את חלום ילדותו ולשחק במדיה של אלופת אירופה וספרד!

לאורך הקריירה שלו, אמבפה בן ה 25 זכה בגביע העולם עם צרפת ואף ב 7 אליפויות צרפת (6 פריז, 1 מונאקו) כשהוא רושם בקריירת המועדונים שלו עד כה 256 שערים ו 108 בישולים ב 308 משחקים במדי פריז סן ז’רמן, זאת יחד עם 27 שערים ו 16 בישולים ב 60 משחקים במדי מונאקו.

למרות שנשיא פריז סן ז’רמן, נאסר אל חאליפי, אמר בעבר שאמבפה לו יש שווי שוק של 180 מיליון אירו לעולם לא יעזוב בחינם, זה בדיוק מה שיקרה בקיץ הקרוב כשאמבפה יצטרף לריאל מדריד כשחקן חופשי.

אמבפה נחוש להתחיל פרק חדש במדריד והוא מאמין שזה הצעד המשמעותי השני בקריירה שלו שיהפוך אותו לשחקן הטוב ביותר בדור הנוכחי, ושהפרק השני בטרילוגיית אמבפה במדריד הוא הנכון ביותר מבחינתו.

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    וואו וואו וואו

  2. מדרידיסטה כותב

    עומד לי

  3. אלחנדרו גארנאצ'ו 17 כותב

    מטורף לגמרי יום היסטורי ועידן חדש

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    🤯🤯🤯🤯🤯👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    בהצלחה

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן