🚨״לא רק אני אבחר את המאמן הבא, המועדון יבחר” | דקו בריאיון

🚨בראיון ל׳לה ונגרדיה׳ נשאל המנהל הספורטיבי של בארסה על זהות המאמן הבא, עזיבתו של צ’אבי, וגם על הדרך בה עזב את המועדון כשחקן

״אני לא רוצה לדבר על המאמן הבא, זה חוסר כבוד כלפי צ׳אבי. יש הרבה אופציות על הפרק.
אני לא עוקב אחרי תיאגו מוטה ובולוניה. רפא מארקס? רואים את העבודה שלו כאן שתהפוך אותו למאמן טוב יותר.
כל מאמן חדש יביא לכאן דברים משלו, אבל הוא יהיה חייב להיות נאמן לפילוסופיה שלנו של הצעירים, של לתת שואו בנוסף לניצחונות.
קלופ מאמן מצוין, אבל זה לא הזמן לדבר על זה. יש הרבה אפשרויות אחרות. אני מבין את התסכול של צ׳אבי, על חוסר ההערכה וההקרבות שהוא היה צריך לעשות בגלל הנסיבות״.

דקו גם נשאל על מכירות עתידיות עקב המצב הכלכלי הקשה של בארסה:

״מכירת פרנקי ואראוחו? האידיאל הוא לא למכור אף אחד ולהוסיף 2-3 שחקנים לסגל. אם נאלץ למכור, נעשה זאת מבלי לגעת בשחקני הליבה של הקבוצה.”

על עזיבתו של צ’אבי בסיום העונה:

“אני יכול להבין את הטענה שהאליפות בעונה שעברה הגיעה מהר מדי והרימה את רף הציפיות עוד יותר.
לא ציפיתי להכרזה של צ’אבי. עבדתי איתו על בסיס יומיומי ותכננו החתמות כמו של ויטור רוקה במשך שבועות, בנוסף להחלטה אם להביא רכש בינואר בעקבות הפציעה של באלדה.
לא רק אני אבחר את המאמן הבא, המועדון יבחר. ההחלטות פה לא מתקבלות על ידי אדם אחד״.

 קשר העבר נשאל גם לגבי שוק ההעברות וקנייתם של צמד הפורטוגלים קאנסלו ופליקס:

״רכישה של קנסאלו ופליקס תלויה בהרבה דברים, אבל אנחנו ננסה. בשוק ההעברות של לפני 20 שנה, לבארסה הייתה תחרות רק מול ריאל מדריד, יונייטד וקצת מקבוצות אחרות. כיום, לכל מועדון באנגליה יש את היכולת לקנות שחקנים בהרבה כסף. יש גם את פ.ס.ז’ וסיטי, שלא היו כל כך חזקות כמו היום. לשחקנים היום יש הרבה אפשרויות, אבל לברצלונה יש עדיין את הכוח למשוך שחקנים ואנחנו מסוגלים להחתים שחקנים מהטופ העולמי”

על לאמין ימאל וויטור רוקה אמר :

״לאמין מקבל יותר דקות ממה שצריך בגלל הפציעות שיש לנו, במקביל צריך להודות שמדובר בכישרון יוצא דופן. הוא גבה ב-10 ס״מ בשנה האחרונה ויש לו עוד לאן לצמוח. יש לי ילד בגיל שלו, הבגרות שלו היא נדירה״.

 ״בתקשורת הרגו את רוקה כבר בהתחלה. ליברפול שילמו 90 על נונייס וניוקאסל 70 על איסאק. את הסיכומים צריכים לעשות בסוף. לדעתי הוא לא היה יקר מדי, שילמנו את המחיר הנכון. הוא חלוץ שונה ממארק גיו, אנחנו צריכים שחקן התקפה דינמי שנע לתוך חללים.  המחשבה עליו הייתה לעונה הבאה שיגדל לצד לבנדובסקי, אבל החלטנו להקדים את הרכישה״.

דקו נשאל גם על זהות המחליף של בוסקטס, והאם הוא כועס על פפ על הדרך בה עזב את המועדון כאשר גווארדיולה החליט להדיח אותו ואת רונאלדיניו מהקבוצה:

“לא, זאת הייתה החלטה ברמת המועדון. תמיד חלמתי לשחק בברצלונה בגלל הדרים טים של קרויף.
כשמדברים על בוסטקס אנחנו מדברים על הקשר האחורי הטוב ביותר שהעיניים שלי ראו. אין לדבר הזה תחליף. אנחנו עובדים על אלטרנטיבה״.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן