🚨אבל בפיורנטינה | המנהל הספורטיבי ג’ו בארונה הלך לעולמו

המנהל הספורטיבי של פיורנטינה, ג'ו בארונה, הלך לעולמו בגיל 57 עקב הדרדרות במצבו הבריאותי.

פיורנטינה בהלם. האיטלקי אמריקאי ג’ו בארונה הלך לעולמו בגיל 57 בלבד, יום לפני יום הולדתו. בארונה שחש לא טוב רגע לפני משחקה של קבוצתו, הובהל לבית החולים ביום ראשון וכתוצאה מכך המשחק של פיורנטינה בסרייה A נגד אטאלנטה, שהיה אמור להיות משוחק באותו יום נדחה והיום (שלישי) הגיעה ההודעה המצערת על לכתו.

בארונה נולד בפוזאלו שבסיציליה בשנת 1966 ועבר עם משפחתו לברוקלין בגיל שמונה, הוא החל לעבוד במדיהקום לאחר שפגש את רוקו קומיסו, לימים הבעלים של פיורנטינה ובשנת 2017 מונה לסגן נשיא קבוצת הכדורגל ניו יורק קוסמוס. הוא חזר לאיטליה ב-2019 כשקומיסו רכש את פיורנטינה ומיד הפך ליד ימינו של הנשיא.

בארונה היה אחראי על ההיבטים העיקריים של המועדון, כולל קבוצות הנוער וקבוצת הנשים, בנוסף הוא היה אחראי על פרויקט ויולה פארק, מרכז ההדרכה החדש שנחנך בתחילת הקמפיין הנוכחי.

פיורנטינה מסרה ברשתות החברתיות ובאתר הרשמי שלה הצהרה אחרי לכתו:
“בצער עמוק ובעצב עצום מאשרת פיורנטינה את האובדן של אדם שסימן את ההיסטוריה האחרונה של המועדון ולעולם לא יישכח. המנהל הספורטיבי ג’וזפה בארונה הלך לעולמו היום בבית החולים ‘סן רפאלה’ במילאנו לאחר שחלה בפתאומיות ביום ראשון. רוקו קומיסו ומשפחתו, דניאלה פראדה, ניקולס בורדיסו, אלסנדרו פרארי, וינצ’נזו איטליאנו, כריסטיאנו ביראגי וכל מי שקשור לפיורנטינה הרוסים לחלוטין על ידי האובדן הנורא של אדם שגילה מקצועיות רבה ונתן את לבו ונשמתו עבור הצבעים הללו.”

“הוא היה חבר יקר שתמיד נשאר חזק ברגעים המאושרים ומעל לכל, הקשים ביותר. כל עולם ויולה שולח את תנחומיו הלבביים לאשתו של ג’וזפה, קמילה, לילדיו ולכל משפחת בארונה בתקופה זו של צער עצום.”

גם ג’יאני אינפנטינו, נשיא פיפ”א, השתתף בצער המועדון ומשפחתו דרך חשבון האינסטגרם שלו: “אני אנצור איתי את החיוכים היפים שנהגת לחלק לי. היית גאה בפארק ויולה, מרכז ספורט יפהפה. תמיד התרגשת כשדיברת על פיורנטינה. שיפרת את עולם הכדורגל, שמאבד אותך מוקדם מאוד. מחר היית אמור לחגוג את יום הולדתך ה-58. שיהיה לך מסע בטוח ג’ו היקר וחיבוק ענק לכל האנשים שאהבו אותך אי פעם.”

גם הליגה האיטלקית הצטרפה למילות הנחמה: “הסריה א’ מביעה את צערה הרב ומשתתפת בצער המשפחה, רוקו קומיסו, הקבוצה וכל הצוות ששייך לפיורנטינה על מותו הפתאומי של המנהל הספורטיבי ג’ו בארונה.”

זו לא הפעם הראשונה בה פיורנטינה חווה טרגדיה בשנים האחרונות כשלפני קצת יותר משבועיים ציינו שש שנים ללכתו של הקפטן לשעבר, דוידה אסטורי, שנמצא מת בשנתו לאחר שקיבל דום לב בגיל 31 בלבד.

פיורנטינה כרגע נמצאת במקום השמיני בסריה א’ והמשחק הקרוב שלהם אמור להיות מול מילאן ב-30 במרץ וכזכור נמצאת בשלב רבע גמר הקונפרנס ליג אחרי שניצחה את מכבי חיפה בשמינית גמר המפעל.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן