🚨בדרך לקפיצת מדרגה? צ’לסי מעוניינת בניקו וויליאמס

🚨המעדון הכחול מלונדון מעוניין בשחקנה הספרדי של אתלטיק בילבאו.

לפי מספר דיווחים,  צ’לסי ממשיכה לעקוב אחר ניקו וויליאמס. שחקן הכנף כבר היה ברשימות הרכש של המועדון בקיץ שעבר, אך אז הם העדיפו להחתים את קשרה של סיטי בזמנו, קול פאלמר. לוויליאמס יש סעיף שחרור בחוזהו על סך 50 מיליון יורו, תג מחיר שלא אמור להרתיע את אנשי הבלוז ובראשם טוד בוהלי.

יש לציין שישנם עוד מועדוני פרמיירליג שמתעניינים בשחקן, והמירוץ להחתמתו פתוח לחלוטין.

ניקו, שערך את הופעת הבכורה שלו במועדון הבאסקי בשנת 2021, נחשב לכישרון גדול וחווה עונת פריצה במדי הקבוצה לצד אחיו איניאקי. ב-27 הופעות העונה עד כה הוא מעמיד מספרים נהדרים של 6 כיבושים ו-11 בישולים בכל המסגרות, והוא נמצא על הרדאר של לר מעט קבוצות, כולל קבוצות מהדרג הבכיר ביותר ביבשת. כישרונו הגדול בא לידי ביטוי במיוחד במסגרת גביע המלך הספרדי, בו הוא הוביל את בילבאו לגמר שייערך באפריל, והוא אף כבש ובישל לאחיו בשלב חצי הגמר של המפעל בניצחון 3-0 על אתלטיקו מדריד.

הספרדי הצעיר קיבל את הזימון הראשון שלו לנבחרת הבוגרת בתקופת אימונו של לואיס אנריקה למשחקי ליגת האומות בספטמבר 2022. חודשיים לאחר מכן הוא כבש את שערו הראשון במשחק ידידות מול ירדן ולאחר מכן זומן לגביע העולם, שם רשם ארבע הופעות (אחת בהרכב) כשספרד הודחה בדו קרב פנדלים על ידי מרוקו בשמינית הגמר.

את סיפורם של האחים לבית וויליאמס תוכלו למצוא כאן.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן