🚨בדרכו של כריסטיאנו | נאצ’ו בדרך לאל-קדסיה הסעודית

הקפטן הספרדי של ריאל מדריד בדרך לערב הסעודית ועתיד להצטרף בקרוב לעולה החדשה | כל הפרטים

🚨שוק העברות הסעודי לא מפסיק לייצר הפתעות, ושמות הכוכבים רק ממשיכים להצטבר. אחרי שבקיץ האחרון היה זה אמריק לאפורט שעבר תמורת 25 מיליון יורו לאל-נאסר הסעודית ממנצ’סטר סיטי, הפעם הגיע תורו של קפטן ריאל מדריד וחברו להגנה בנבחרת ספרד נאצ’ו (34), שעתיד להצטרף ולחזק את העולה החדשה לליגה הבכירה במדינה, אל-קדיסה בחוזה לשנתיים הקרובות תמורת חוזה של 20 מיליון יורו לעונה.

נאצ’ו ששמועות על עזיבתו החלו כבר בתחילת העונה, הודיע כמה פעמים שאינו מתכוון לעזוב את הזוכה הטרייה בליגת האלופות, אלה שהפעם נראה כי ההעברה עתידה להתממש והוא עתיד לעזוב את המועדון בו גדל, לאחר 16 עונות ו-364 הופעות. לאורך העונה החולפת ולאור הפציעות בהגנת ריאל מדריד, הקפטן הספרדי זכה לאמונו של קרלו אנצ’לוטי בחוליית ההגנה לצידו של אנטוניו רודיגר ושיחק ב-29 משחקים מתוכם פתח בהרכב הראשון ב-18 מהפעמים.

נאצ’ו היה בורג מרכזי בזכייה של ריאל מדריד באליפות הליגה הספרדית, כשלצדו של רודיגר בחוליית ההגנה ואנדריי לונין בין הקורות, העמיד את חוליית ההגנה הטובה ביותר בליגה כשספגה רק 28 שערים. גם בליגת האלופות זכה הבלם הוותיק לדקות משחק משמעותיות, כשפתח בהרכב הראשי ב-11 מתוך 12 המשחקים בהם שיחק כולל 90 דקות בגמר בו ניצחה ריאל 2-1 את ברוסיה דורטומנד, ובסופו הניף הקפטן את התואר.

על פי הדיווחים האחרונים, השיחות בין הצדדים חיוביות מאוד, כשנאצ’ו עדיין מתלבט על הצעתה של ריאל מדריד להישאר עונה נוספת במועדון שעודנה נמצאת על השולחן. ריאל מדריד עצמה כבר עובדת על מציאת מחליף לבלם הוותיק כשלני יורו בלמה בן ה-18 של ליל, אחד השחקנים הצעירים המבוקשים ביותר ביבשת אשר נחשב לכישרון גדול, עתיד להגיע לקבוצה בקיץ הקרוב.

נאצ’ו שבימים אלה עורך את הופעותיו הראשונות בטורניר יורו במדי נבחרת ספרד, שהבטיחה את מקומה בשלב שמינית הגמר. עתיד לסיים את תקופתו בריאל מדריד כשיאן התארים של המועדון הלבן. הבלם הספרדי, יחד עם לוקה מודריץ’ זכה ב-26 תארים שונים, בנהם 6 תארי ליגת האלופות (שיא אישי לשחקן אי פעם), 4 תארי לה ליגה, 2 גביעים מלך, 5 גביע העולם לקבוצות ו-5 וסופר קאפ ספרדי.

1 תגובה
  1. דוד כותב

    עשה קריירה ספורטיבית מדהימה אבל מבחינה כלכלית לא בולטת לטובה במיוחד, בתור שחקן ששיחק כל החיים בריאל מדריד הוא הרוויח יחסית מעט כסף ועכשיו אחרי שהשיג הכל + עוזב את מועדון ילדותו כקפטן שזכה באליפות ואלופות הולך לעשות אקזיט, סופר הגיוני.

    באופן כללי נטו יכולת הוא אנדרייטד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן