🚨בקרוב בגרמניה? קפטן ג’ירונה בדרך לבאייר לברקוזן

קשרה הספרדי של ג'ירונה, אלש גרסיה, קרוב לחתימה באלופת גרמניה | כל הפרטים

אלש גרסיה, קשרה הספרדי של ג’ירונה וקפטן הקבוצה, צפוי לחתום בקרוב בבאייר לברקוזן של צ’אבי אלונסו.

על פי מספר דיווחים, מתקיימים מגעים מתקדמים בין השחקן לבאייר לברקוזן, וכי צ’אבי אלונסו בעצמו ניהל מספר שיחות עם השחקן עוד בחודש אפריל. נראה כי את עונת הבכורה שלו בליגת האלופות יערוך גרסיה דווקא באלופת גרמניה ולא במדי הקבוצה אותה הוביל למעמד ההוא.

בלברקוזן דוחפים שהעסקה תצא לפועל בהקדם האפשרי, וכעת נשאר לסגור את הפרטים האחרונים בין הצדדים.

ג’ירונה שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, תתקשה לאבד את הקפטן והברומטר הראשי שלה במרכז השדה בעונות האחרונות. לא מעט קבוצות נושאות עיניים לקשר הספרדי המוכשר, שאף זומן לסגל הלה רוחה לקראת היורו הקרוב בגרמניה, וכעת נראה כי באיירן היא המובילה להחתימו.

גרסיה, שגדל בוויאריאל ובאקדמיה של מנצ’סטר סיטי, נחת לראשונה בג’ירונה לאחר שהושאל מסיטי בתחילת עונת 2017/18. לאחר שתי עונות השאלה בקבוצה בה שיחק בליגה הראשונה והיה לקשר פותח, הושאל הקשר פעם נוספת אך הפעם למוסקרון מליגת העל הבלגית.

לאחר עונות מעבר בהם שיחק בין היתר בדינמו בוקרשט ואייבר. חתם גרסייה בג’ירונה פעם נוספת – הפעם על חוזה רשמי בקבוצה שהייתה אז בליגה השנייה בספרד. עם חזרתו למועדון האדום, הפך גרסיה לקשר פותח בקבוצה, ולצד 38 הופעות ליגה היה גרסיה בורג מרכזי להעפלה של ג’ירונה לליגה הראשונה בספרד.

בעונת החזרה ללה ליגה, קיבל גרסיה את סרט הקפטן המשני ובישל שישה שערים אשר סייעו לג’ירונה לסיים במקום ה-10 בטבלה. העונה כאשר הוא ממלא את תפקיד הקפטן הראשי במועדון, והוא שותף לכל אחד מן המשחקים בליגה מלבד אחד. גרסיה כבש 3 שערים לצד 6 בישולים, והוא שותף לעונה ההיסטורית אותה חווה ג’ירונה, אשר סיימה במקום השלישי בטבלה, עם ניצחונות היסטוריים על ברצלונה ואתלטיקו מדריד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן