🚨הלוח משחקים עמוס ולנו נמאס: השחקנים והמאמנים משמיעים שוב את קולם

  1. לוח זמנים צפוף, עומס שרירים, פציעות או יותר חמור- קרע ברצועה הצולבת. לשחקנים ולמאמנים נמאס.

המונדיאל בחורף הקודם והיורו בקיץ הקרוב גורמים לעומס יתר על הלוח זמנים של השחקנים שגם ככה עמוס מהליגות והתחרויות השונות, והגל של מכת פציעות לא פוסח מעל הראש של אף קבוצה. לדוגמה: העונה בלה ליגה 10 שחקנים עם קרע ברצועה הצולבת(3 מריאל מדריד) ואנחנו רק בדצמבר!

מאמן מנצ’סטר סיטי פפ גווארדיולה התייחס לכך:
“אני חושב שצריך להוריד את כמות המשחקים. כדי להגיד לפיפ”א לעצור צריך לעשות משהו, השחקנים חייבים להתערב. זה תלוי בהם. נשיא אופ”א אמר לי וליורגן קלופ שאנחנו עושים כסף, אז אין מה להתלונן. השחקנים היחידים שיכולים לעשות משהו, בדומה למה שקורה ב-N.B.A. לפעמים יש פגישות עם אופ”א ופרמייר ליג. היינו שם. זה בסדר לשחק, אבל אין לנו מספיק ימים. כשאנשים אומרים שאנחנו משחקים באותם תנאים כמו קבוצות אחרות בפרמיירליג, אנחנו לא. אנחנו משחקים יותר מאחרים, הרבה יותר…”.

עצבני על הלו"ז (קרדיט תמונה: Goal)
עצבני על הלו”ז (קרדיט תמונה: Goal)

וראן בטוויטר ב-7 לאוגוסט: “הייתה לנו פגישה בשבוע שעבר עם ההתאחדות הכדורגל האנגלית. הם דיברו על השופטים על החלטות וכללים חדשים.

המאמנים והשחקנים, אנחנו חולקים את החששות שלנו כבר שנים רבות שיש יותר מדי משחקים, לוח הזמנים צפוף, וזה מסכן את הרווחה הפיזית והנפשית של השחקנים.

למרות הפידבקים הקודמים שלנו, הם המליצו כעת לעונה הבאה: משחקים ארוכים יותר, יותר אינטנסיביות ופחות התחשבות בשחקנים. אנחנו רק רוצים להיות במצב טוב על המגרש כדי לתת 100% למועדון ולאוהדים שלנו. למה דעותינו לא נשמעות?

כשחקן אני מרגיש זכות גדולה לעשות את העבודה שאני אוהב כל יום אבל אני מרגיש שהשינויים האלה פוגעים במשחק שלנו. אנחנו רוצים להיות ברמה המקסימלית שלנו, הכי טוב שאנחנו יכולים להיות ולהציג הופעות מדהימות שהאוהדים יחגגו בכל שבוע.

“אני מאמין שחשוב שאנחנו, שחקנים ומאמנים, נדגיש את הנושאים החשובים האלה מכיוון שאנחנו רוצים להגן על המשחק שאנחנו אוהבים ולתת לאוהדים את המיטב שלנו.

לא מקשיבים לשחקנים (קרדיט תמונה: Bóng Đá)
לא מקשיבים לשחקנים (קרדיט תמונה: Bóng Đá)

מאמן מנצ’סטר יונייטד אריק טן האח: “צריך לעשות לוח משחקים קצר יותר. היה לנו מונדיאל באמצע העונה, עכשיו יש עומס כי יש יורו בקיץ. שחקנים לא יכולים להתמודד עם העומס הזה יותר, פיזית. לכן יש לנו מכת פציעות”.

מאוריציו סארי מאמן לאציו: “אני כועס וזועם על פיפ”א, אופ”א, ומנהלת הליגה האיטלקית. עם לוח המשחקים הזה הם שולחים את השחקנים לטבח ואף אחד לא אומר כלום. רק במחזור הזה היו כבר 50 פציעות שריר של שחקנים. את הכסף הם יודעים לקחת ולברוח.

אם הם ימשיכו לעשות את לוח הזמנים כזה צפוף אני אפסיק לאמן, זה כבר לא כדורגל שאני נהנה ממנו. אני מתעורר בבוקר ואני אפילו לא זוכר מול מי אנחנו משחקים”.

כועס על כולם (קרדיט תמונה: The Laziali)
כועס על כולם (קרדיט תמונה: The Laziali)

מאמן ליברפול יורגן קלופ: “יותר מדי משחקים ואפס אימונים, זה מספיק. אנחנו חייבים לעשות שינויים, אחרת לא נצליח. קצת יותר משעתיים של אימון אמיתי במשך עשרה ימים.”

קפטן ליברפול וירג’יל ואן דייק: “זה באמת דורש הרבה מחויבות, גם מנטלית אבל מעל הכל פיזית”.

ליברפול יסיימו את דצמבר עם שמונה משחקים, התשיעי יהיה ב-1 בינואר – מחזור 20 של הפרמיירליג.

לוח משחקים צפוף מאוד.

נמאס לו ( קרדיט תמונה: Anfield Index )
נמאס לו ( קרדיט תמונה: Anfield Index )
2 תגובות
  1. נועם כותב

    האמת? לא עושים מספיק. השחקנים והמאמנים צריכים ללכת 90 צעדים קדימה זה הבריאות שלהם זה כבר עבר את גבול הספורט זה זכויות אדם.

  2. דן כותב

    צודקים אבל זה כבר שנים נאמר ולא קורה כלום.
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן