🚨יונג מין-סון יישאר בטוטנהאם

שחקן ההתקפה הקוריאני ימשיך ב'ספרס' בשנתיים הבאות | כל הפרטים

טוטנהאם הפעילה את האופציה בחוזהו של יונג מין-סון.

הכוכב הקוריאני, שהיה חתום בטוטנהאם עד סוף עונת 24/25, יישאר לעונה נוספת. על פי דיווח של ה’אתלטיק’, הקבוצה האנגלית הפעילה את האופציה להארכת חוזהו של כוכב הקבוצה יונג מין סון, מה שהאריך את חוזהו של השחקן במועדון עד קיץ 2026. ההחלטה של טוטנהאם מגיעה לאחר העונה המצויינת של סון, שהנהיג את החלק ההתקפי של הקבוצה לאחר עזיבתו של הארי קיין.

לקוריאני בן ה-31 היה תפקיד חשוב במיוחד בעונה החולפת, לאחר שקיבל את סרט הקפטן מאנג’ פוסטקוגלו. סון לקח את התפקיד התובעני על עצמו, וסיים את העונה כמלך השערים והבישולים של ה’ספרס’. למרות הפציעה שהשביתה אותו במהלך העונה, סון כבש 17 שערים ו-10 בישולים ב-35 משחקי ליגה, ועלה ל-162 שערי ליגה במדי טוטנהאם – המקום ה-5 מבין שחקני המועדון בכל הזמנים.

היכולת הנהדרת של סון עזרה לטוטנהאם לסיים במקום ה-5 בפרמיירליג, שנתן לה את הכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה. הקבוצה של פוסטקוגלו הציגה עונה מלאה בעליות וירידות, שכללה ניצחונות ותצוגות כדורגל לצד הפסדים ותבוסות. הקבוצה התמודדה עם בעיית פציעות חמורה, כאשר רוב הכוכבים שלה היו מושבתים בתקופות שונות לאורך העונה.

גם בעונה הקרובה מיועד לסון תפקיד מפתח, ב’ספרס’, והוא אמור להמשיך להנהיג את חוליית ההתקפה של הקבוצה. במועדון מחפשים חלוץ 9 שיוכל להשתלב במערך של פוסטקוגלו, כאשר שמו של איבן טוני מברנטפורד עלה כמועמד לקבוצה.

1 תגובה
  1. כפיר כותב

    אחד מהשחקנים המעטים שאין לו שונאים יחד עם מודריץ’, קרוס, קאנטה, טוטי ושירן ייני

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן